• Aangezien B&B Vol Liefde kijken op TV of op Videoland toch een soort Nederlands cultureel erfgoed is geworden, leek het me leuk om hier een topic voor te openen!

Wat vind je van de singles dit jaar? Zit er iemand tussen die je zelf zou schrijven? Wie kan je niet uitstaan? Who are gonna end up together?

Let's discuss!

[ bericht aangepast op 6 aug 2025 - 9:19 ]

hodie mecum eris in paradiso

FIYER0 schreef:
    (...)
    Jaaaa, what the hell hey 😂 Ik moest stiekem wel lachen dat ze de White Lotus soundtrack eronder geëdit hadden. Het voelde ook wel echt als een WL storyline.

HAHA JA ECHT, die editingkeuze was chefs kiss hahaha.
    Deze meid deed echt alsof de beste man keihard is vreemdgegaan en zag zichzelf al helemaal in haar luchtballon naar de horizon vliegen met Daniël. 😭

[ bericht aangepast op 20 aug 2025 - 12:32 ]

Moriendi schreef:
    (...)
    HAHA JA ECHT, die editingkeuze was chefs kiss hahaha. Deze meid deed echt alsof de beste man keihard is vreemdgegaan en zag zichzelf al helemaal in haar luchtballon naar de horizon vliegen met Daniël. 😭

😂😂
    Like ik snap echt wel dat als zij gevoelens heeft, het heel teleurstellend en hurtful is dat hij dat gedaan heeft, maar girlll he's given you nothing. Waarom geef jij meteen je hele hart aan deze eerste klas lulhannes????? En ik vond het ook wel echt typisch dat ze dan schijnbaar met veel stennis weg is gegaan midden in de nacht, maar dat ze dan toch weer in die BnB zit 's ochtends, I caaaaan't.

Edit: even een spoilertje eromheen gezet oops

[ bericht aangepast op 20 aug 2025 - 11:38 ]

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

FIYER0 schreef:
    (...)
    😂😂
    Like ik snap echt wel dat als zij gevoelens heeft, het heel teleurstellend en hurtful is dat hij dat gedaan heeft, maar girlll he's given you nothing. Waarom geef jij meteen je hele hart aan deze eerste klas lulhannes????? En ik vond het ook wel echt typisch dat ze dan schijnbaar met veel stennis weg is gegaan midden in de nacht, maar dat ze dan toch weer in die BnB zit 's ochtends, I caaaaan't.

Edit: even een spoilertje eromheen gezet oops

Oooeh, slim, heb ik ook even gedaan!

Jaaa, ze is (ondanks haar leeftijd) gewoon echt een stuk jonger in haar doen en laten heb ik het gevoel. Heel onzeker en daardoor heel veel van haar eigen gevoelens projecteren op hem, terwijl hij helemaal niets gegeven heeft. Hij slaat dan een keer een arm om haar schouders omdat zij dat graag wil, en zij vult meteen in dat dat betekent dat hij ook verliefd op haar is omdat zij zo dat sprookje tussen hen wil forceren. Echt pijnlijk om te zien gewoon.

Maar stiekem vind ik het wel jammer dat ze nu weg is want ik leefde wel voor deze drama, ngl. Zelfde als toen zij op dat dak stond en alles hoorde terwijl Daniel en Shirley over haar aan het roddelen waren, i cannnnnn't, wat een heerlijke tv.

[ bericht aangepast op 20 aug 2025 - 12:44 ]

Moriendi schreef:
    (...)
    Oooeh, slim, heb ik ook even gedaan!

Jaaa, ze is (ondanks haar leeftijd) gewoon echt een stuk jonger in haar doen en laten heb ik het gevoel. Heel onzeker en daardoor heel veel van haar eigen gevoelens projecteren op hem, terwijl hij helemaal niets gegeven heeft. Hij slaat dan een keer een arm om haar schouders omdat zij dat graag wil, en zij vult meteen in dat dat betekent dat hij ook verliefd op haar is omdat zij zo dat sprookje tussen hen wil forceren. Echt pijnlijk om te zien gewoon.

Maar stiekem vind ik het wel jammer dat ze nu weg is want ik leefde wel voor deze drama, ngl. Zelfde als toen zij op dat dak stond en alles hoorde terwijl Daniel en Shirley over haar aan het roddelen waren, i cannnnnn't, wat een heerlijke tv.

Ja, ik voel me soms wel gemeen, maar de drama is gewoon too good + Als je met dit programma meedoet, weet je inmiddels toch wel waar je potentially voor in bent? 😂

Ik wil ook niet teveel judgen, maar de manier waarop zij zich meteen aan hem vast plakte ging ook zooo erg op mijn zenuwen werken, kan me voorstellen dat hij daar ook allergisch voor is. Dat constante achter hem aan lopen, met alles willen helpen. Have some self respect please 😭

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander