• Aangezien B&B Vol Liefde kijken op TV of op Videoland toch een soort Nederlands cultureel erfgoed is geworden, leek het me leuk om hier een topic voor te openen!

Wat vind je van de singles dit jaar? Zit er iemand tussen die je zelf zou schrijven? Wie kan je niet uitstaan? Who are gonna end up together?

Let's discuss!

[ bericht aangepast op 6 aug 2025 - 9:19 ]

hodie mecum eris in paradiso

Jaaaa, dit is mijn show! 😂
    Ik denk niet dat ze ooit nog over de cringe van seizoen 1 en 2 heen gaan komen tbh, maar ik vind het weer best een leuk zomerseizoen. Vooral die Dennis/Renske/Shirley combinatie is echt dodelijk, holy hell.

Kijken jullie op videoland of tv? Wijzelf kijken de afleveringen vaak wanneer ze 's nachts online komen (ons slaapritme is fucked), maar mijn ouders kijken het soms en dan ook nog via tv, dus dan is het echt verwarrend aangezien dat een week 'achterloopt'. (':

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

FIYER0 schreef:
    Jaaaa, dit is mijn show! 😂
    Ik denk niet dat ze ooit nog over de cringe van seizoen 1 en 2 heen gaan komen tbh, maar ik vind het weer best een leuk zomerseizoen. Vooral die Dennis/Renske/Shirley combinatie is echt dodelijk, holy hell.

Kijken jullie op videoland of tv? Wijzelf kijken de afleveringen vaak wanneer ze 's nachts online komen (ons slaapritme is fucked), maar mijn ouders kijken het soms en dan ook nog via tv, dus dan is het echt verwarrend aangezien dat een week 'achterloopt'. (':

Jaaaa leuk! Ik kijk het op Videoland en ook wel echt op de dag dat het daarop uitkomt, hehe.

En ja God, Shirley is echt een figuur, joh. 🥲 Vind haar maar een enge chick. En het feit dat Renske vervolgens hoort vanaf het dakterras dat die meid over haar zit te roddelen, I can’t. Ik heb echt een beetje te doen met Daniel hahaha.

Dick vind ik persoonlijk wel echt heel leuk, al heb ik het idee dat hij zelf niet helemaal weet wat hij wil of zoekt.

Moriendi schreef:
    (...)
    Jaaaa leuk! Ik kijk het op Videoland en ook wel echt op de dag dat het daarop uitkomt, hehe.

En ja God, Shirley is echt een figuur, joh. 🥲 Vind haar maar een enge chick. En het feit dat Renske vervolgens hoort vanaf het dakterras dat die meid over haar zit te roddelen, I can’t. Ik heb echt een beetje te doen met Daniel hahaha.

Dick vind ik persoonlijk wel echt heel leuk, al heb ik het idee dat hij zelf niet helemaal weet wat hij wil of zoekt.

Ja nare trekjes heeft die Shirley (voor zover dat in beeld wordt gebracht. Ik ben me bewust dat de makers natuurlijk zo veel mogelijk drama willen hebben en mensen echt wel dirty kunnen doen lol). Ze komt gewoon heel koud en judgy over. Maar ik moet zeggen dat ik Renske ook wel heel irritant vind doen. (': Als ik Dennis was, had ik ze allebei al naar huis gestuurd ngl.

Jaa, ik vind het ook wel apart dat Dick bij niemand iets voelt. Hij heeft tot nu toe echt hele leuke meiden over de vloer gekregen. Vooral die laatste (ben haar naam even kwijt) vind ik heel lief, en ze gaan ook allemaal echt voor hem. Ben benieuwd op wie hij dan nog zit te wachten (ze weten ten slotte wie ze allemaal hebben uitgekozen).

Ik neem hier even een MT, hehe. Ik ben pas net begonnen met de nieuwe afleveringen terug kijken dus ben heel benieuwd!

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

FIYER0 schreef:
    (...)
    Ja nare trekjes heeft die Shirley (voor zover dat in beeld wordt gebracht. Ik ben me bewust dat de makers natuurlijk zo veel mogelijk drama willen hebben en mensen echt wel dirty kunnen doen lol). Ze komt gewoon heel koud en judgy over. Maar ik moet zeggen dat ik Renske ook wel heel irritant vind doen. (': Als ik Dennis was, had ik ze allebei al naar huis gestuurd ngl.

Jaa, ik vind het ook wel apart dat Dick bij niemand iets voelt. Hij heeft tot nu toe echt hele leuke meiden over de vloer gekregen. Vooral die laatste (ben haar naam even kwijt) vind ik heel lief, en ze gaan ook allemaal echt voor hem. Ben benieuwd op wie hij dan nog zit te wachten (ze weten ten slotte wie ze allemaal hebben uitgekozen).

Hahaha jaaa het is een dramatische cocktail. 💀 Maar hij gaat er netjes mee om, vind ik, zelfs al is hij zelf ook soms een beetje lomp, bless him hahaha. Ik ging ook stuk om die Rob bij Magda. B&B Vol Liefde is altijd zo'n heerlijke character study van mensen.

En jaaa, eens! Het is echt jammer, hij lijkt een soort muurtje opgebouwd te hebben. Misschien wacht hij inderdaad tot zijn favoriete keuze op komt dagen. 👀

Rumi schreef:
    Ik neem hier even een MT, hehe. Ik ben pas net begonnen met de nieuwe afleveringen terug kijken dus ben heel benieuwd!

😏😏

I looooove B&B Vol Liefde

Wij kijken het hier op Videoland, op de dag dat ze aflevering er op staat uiteraard. ✌🏻
    Ik geniet er weer intens van dit jaar. M’n vriend loopt vrijwel iedereen te bashen, geniet ik stiekem wel van.

Renske zit echt hoog in m’n irritatie zone. Je kan zo toch niet meer zijn boven de 30? Ze gedraagt zich als een puber. Dramaaatisch.
    Dick vind ik ook bijzonder. Wil hij liefde? Of gewoon kikkers zoeken? Nobody knows.

Niet de onderstaande tekst lezen als je de aflevering van vandaag op Videoland nog niet hebt gezien.

Ik vond Margot en Rinus wel heel sip, omdat ze weggingen met veel gevoel voor hun B&B eigenaar.

Ik ben het toevallig dit seizoen pas gaan kijken, omdat het net na iets anders wat ik kijk op TV is. En het is best entertaining.
    Ik loop nu een week achter door vakantie, maar ik vind Petra en de eerste dame die daar was wel leuk samen in elk geval.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Love love love B&B vol liefde!!! 🫶🏼

Ik vond het ook zo een mooi tafereel bij Ilya toen met Rayisa die overal een teken in zag en overal kippenvel van kreeg 😂

Verder vraag ik me bij Jean-Paul echt serieus af of hij oprecht wel de liefde zoekt. Ik denk dat hij gewoon mee doet om zijn B&B en andere zaakjes te promoten.

En voor de rest vind ik Petra dus echt amazing!! Ohja en ik heb een haat/liefde met Ingrid!

let the fears you have fall away

lustforlife schreef:
    Love love love B&B vol liefde!!! 🫶🏼

Ik vond het ook zo een mooi tafereel bij Ilya toen met Rayisa die overal een teken in zag en overal kippenvel van kreeg 😂

Verder vraag ik me bij Jean-Paul echt serieus af of hij oprecht wel de liefde zoekt. Ik denk dat hij gewoon mee doet om zijn B&B en andere zaakjes te promoten.

En voor de rest vind ik Petra dus echt amazing!! Ohja en ik heb een haat/liefde met Ingrid!

+1.000 op dit allemaal 😂

DIE MIDDELVINGER
    i can’t

Paracosmoses schreef:
    (...)
    +1.000 op dit allemaal 😂

DIE MIDDELVINGER
    i can’t

JA TV GOUD TOCH!!!

let the fears you have fall away

lustforlife schreef:
    (...)

JA TV GOUD TOCH!!!

Ik moet haar zien bij de reünie, zo benieuwd wat ze hierop te zeggen heeft

Yoo, ik vind Illya die meteen verliefd is op Sylwia zo fucking ongemakkelijk he. (':
    Also, hoe zij de yogales deed om haar lichaam aan hem off te showen terwijl die andere vrouw er dan ook naar moet kijken hoe ze hem verleidt. Diabolical work. 😂😭

Heeft iemand de laatste ontwikkelingen van Daniël en Renske al gezien? 🫣

Moriendi schreef:
    Heeft iemand de laatste ontwikkelingen van Daniël en Renske al gezien? 🫣

Jaaaa, what the hell hey 😂 Ik moest stiekem wel lachen dat ze de White Lotus soundtrack eronder geëdit hadden. Het voelde ook wel echt als een WL storyline.