BF BILL
-naam
Mara
-leeftijd
17
-mening van het idee
SUPER!
-als je geen rol krijgt ga je hem dan ook doen??
Jaah!
-welke rol (d0h )
BF Bill dus
-waarom de rol:
Omdat ik die Rol wil DEUH! ^^ Naja gewoon, ik vind het een mooi idee en zou wel graag een rollie hebben^^[mag owk een andere zijn, maar laat je dat dan even weten. Dan verander ik mijn tekstje wel^^]
-plaatje
http://lh5.ggpht.com/_vB5qk50aoQ8/SI-CyCVJWMI/AAAAAAAAACA/-JCJpy1DP5c/DSC02756.JPG
-tekstje
Hoii Iedereen,
Ik ben dus Mara en ben 17 jaar oud. Ik heb blauwe ogen en blonde style haren. Jaah, ik heb dus zoals ieder mens karaktertrekken dusj. Ik ben koppig, eigenwijs, lief, zachtaardig, prikkelbaar, ik heb een luisterend oor en kan wel soms doorratelen ^^ Ook kan ik wel eens arrogant uit de hoek komen als je me niet aanstaat, of als jij arrogant doet tegen mij! Ik woon nog altijd (ja nog altijd--" ) bij mijn ouders, we wonen in een loft ergens in de midden van de stad. Wat shoppen en uitgaan natuurlijk wel vergemakkelijkt ^^ Ik hou van mijn grote, echt grote, hond Moon, het is echt een schat! Ook van toverballen en van mijn vrienden. Die betekenen heel veel voor mij! En Bill dan nog het meest. Ik hou van hem, als vriend dan. Hij steunt me altijd en geeft me altijd goeie raad als ik iets niet weet of als ik problemen heb. Ook sta ik natuurlijk altijd klaar voor hem! Tom is owk wel tof, maar dan gewoon om mee uit te gaan, niet echt om serieuse, leuke gesprekken mee uit te diepen ^^ Verder hààt ik spinnen en mensen die denken dat ze beter zijn dan mij. Ow jah, dat ben ik nog vergeten. Ik ben owk wel een beetje egoïstisch, een beetje heel veel >< Naja, iedereen heeft wel zo zijn negatieve kantjes niet? En jaah, nog iets. Ik verjaar binnen 3 maanden en wil echt een keicool feestje geven. Je wordt maar een keer 18 in je leven hé. Maar nu moet ik er echt van door, en jaah mijn leven is verder ook niet echt boeiend ^^
Bye Hotties! <33.
KOMT!
Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right