IrishNialler schreef:
Gefeliciteerd
Ik heb gekozen om voor 2e hands te gaan toen ik mijn huis kocht. Ik weet wel een beetje wat ik mooi vind maar ik kocht een huis met veel hout elementen en ik ben graag zuinig.
Per toeval is alles onwijs goed gematcht, veel licht hout en licht bruine meubels.
Voordeel: ik weet nu wat ik wel en niet gebruik, ik heb voor niks mijn huis gevuld en ga op termijn kijken wat ik wel en niet mooi vind al moet ik zeggen is dit uiteindelijk wel echt helemaal mijn smaak.
Ohja als je een beetje handig en creatief bent is het ook heel leuk om meubels op te knappen

Zo heb ik voor 20 euro een tv meubel gekocht tweedehands die nieuw 150 euro kostte (de Hemnes) en met plakfolie van de bouwmarkt heb ik er precies van gemaakt wat ik leuk vind
En onze salontafels zijn van oorsprong derdehands zwarte tafeltjes van de ikea, maar ik wilde ze wit met houten poten dus heb ik het blad wit geverfd en via marktplaats poten gekocht, deze opgeschuurd en gelakt en nu heb ik de salontafels die ik wilde voor ongeveer een kwart van de prijs!
If you want the rainbow, you gotta put up with the rain