• Hallo lieve Q.'ers (voor wie ik nog herken en voor wie mij nog herkent),

Vandaag zat ik op m'n werk voor mezelf uit te staren en bedacht ineens dat ik jaren van m'n leven op deze website heb gespendeerd. Vanuit eerste instantie enkel voor Twilight fanfics, daarna voor (O)RPG'en en vriendschappen. Dus ik bedacht mezelf plotseling: ik wil weer eens een kijkje nemen.

Maar. . . toen dook het eerste probleem direct op. Ik had geen flauw idee met welke emailadres en wachtwoord ik vroeger inlogde. De contactpagina van Qreaties is ogenschijnlijk niet goed gelinkt na de naamsverandering. Dus. . . een nieuw accountje it is.

Voor me wie nog kan (of wil ghehe) herinneren: ik ben Mirte, jarenlang gigantisch actief geweest op het forum, altijd enthousiaste RPG'er, zelfs nog moderator op een verlaten zondag. Ik kan me herinneren tientallen usernames aan te hebben genomen, die altijd lieten zien welk boek ik op dat moment adoreerde. De username waarmee ik Q. heb verlaten was Altschmerz, zo ver ben ik nog gekomen met het terughalen van informatie. (':

Hoe is 't inmiddels op deze website? Ik heb de naamsverandering/overname nog half meegekregen door losse contacten uit het verleden. Wordt er nog fanatiek geRPG'd? Worden er nog steeds heftige berichten in het LJH gepost? (Ik bedoel maar: Q. me was echt een drama queen.)

[ bericht aangepast op 4 dec 2025 - 8:01 ]

Paracosmoses schreef:
    (...)

Jen! <3 Bedankt voor je lieve reactie.
    Harlow & Verena zijn nog steeds m'n roman empire.

You're welcomeee! ^^
    Gosh, ze waren echt heel goed samen he 🥹

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Catmint schreef:
    (...)

Rohirrim en Webster staan me wel iets van bij, misschien Shooter ook nog wel een beetje. Vooral Rohirrim zei me iets, haha. Welcome back nogmaals! En ik sluit me aan bij Zoya's bericht, Q is volwassener geworden. Ander soort problemen in het LJH topic, kleinere community, but it still feels like home!

Poah, ik was echt trots om Rohirrim als username te hebben.

Maele schreef:
    (...)

You're welcomeee! ^^
    Gosh, ze waren echt heel goed samen he 🥹

The absolute best!

Paracosmoses schreef:
    (...)

Matts! Ben jij ook nog hier?!
    Even weggeweest (geen idee meer wanneer en hoe lang) maar alweer een tijdje terug 🫶🏻 Vooral voor de rpg's hehehe

Protect the people.