• Hallo iedereen!

Loop je vast in je verhaal? Deel het hier!
    Of het nu gaat om een scène die maar niet wil werken, een personage dat zich anders gedraagt dan je had bedacht, of een zin die nét niet lekker loopt—dit is de plek om het te delen. Soms helpt het al om het even hardop te benoemen, en wie weet heeft iemand anders precies het inzicht dat je nodig hebt.

Benieuwd naar feedback, frisse ideeën of gewoon even sparren met medeschrijvers? Gooi het in de groep!

[ bericht aangepast op 11 april 2025 - 18:21 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Oeh, ik doe hier even een MT op. Altijd handig, zo'n topic als dit!

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

^ Ja, ik bedacht het me toen ik bezig was met schrijven, op iets stuitte en zoiets had van: "Is dit eigenlijk wel kloppend? En komt het over met hoe ik het bedoel? Als ik het maar kon delen met iemand. Buh, volgens mij is er geen topic van op Q."
    Anderen zullen vast ook wel eens een keertje zoiets gehad hebben.

And so, topic created.

Oehh MT! Ik ben dan wel nét voorbij zo'n drempel, maar de ervaring leert dat het er aaaaltijd meer zijn bwhahhaha

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Ook even een mt hier! Kan alleen maar handig zijn dit

The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

MT (flower)

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ohhh MT (:

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Meer schrijftopics meer beter! Dus voor mij ook een MT c:

Dramatic

Zelf klop ik tegenwoordig bij chatgpt aan als ik vastzit of ergens over twijfel, maar menselijke input kan nooit kwaad XD

Every villain is a hero in his own mind.

Tof, ik kijk uit naar alle leuke schrijfsels!

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Ringwraith schreef:
    Zelf klop ik tegenwoordig bij chatgpt aan als ik vastzit of ergens over twijfel, maar menselijke input kan nooit kwaad XD

Hahaha ja ik ook xD

Renna schreef:
    Meer schrijftopics meer beter! Dus voor mij ook een MT c:

Mee eens *O*

Even the smallest can change the course of the future

Ringwraith schreef:

Ja, Chat kan helpen, maar mensen zijn meer authentieker / creatiever. If I explain that correctly? 😅 Y'know, chat kan niet weten wat voor humanity beter klinkt qua zin bijv. Lol.

Ik waardeer brainstormen met mensen meer dan chat, is levendiger en gezelliger--het is echt een bondingsmoment imo.

[ I will always love you ]

Cecia schreef:
    Ik waardeer brainstormen met mensen meer dan chat, is levendiger en gezelliger--het is echt een bondingsmoment imo.

Jaa eens, maar soms is het best lastig als je helemaal middenin je eigen verhaal zit, en je net even vast loopt. Vind het heel fijn om beide opties te hebben :3

Okay, idk of het on-topic is, maar ik gooi het gewoon even in de groep! Ik volg dit semester een minor waarbij het de opdracht is om uiteindelijk een boek te produceren. Ik heb dat boek gecombineerd met SOTY, want waarom niet, en heb net, na vorige week al de proloog, het eerste hoofdstuk online gezet. Zijn er mensen die daar naar zouden willen kijken en feedback erop zouden willen geven? Onderaan het hoofdstuk staan een paar leesvragen. Ik heb al een paar mensen binnen mijn directe vriendencirkel die meekijken, maar juist een wat frisse blik van meer outsiders die mijn stijl ook niet kennen zou superfijn zijn :3

in het kader van samen groeien, feedback = winst, en interactie :Y)

Three words, large enough to tip the world. I remember you.