• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

@Derks in 't vorige topic :Y)

Apollo Victoria, klopt! Man, de verlichting aan de buitenkant van dat gebouw is geweldig. Je kan er niet omheen dat daar Wicked speelt (krul)

Ahhh, misschien had ik het erbij moeten zeggen, maar ik heb 'm gehuurd op Prime. Ik was te nieuwsgierig dus heb maar gewoon gedokt ipv wachten. Ik heb 'm destijds ook niet in de bios gekeken, omdat ik al tickets had voor de show zelf en ik wilde er blind in gaan. ^^
    Ik hoop voor je dat ie nog terug komt in de bios! Ik hoop (en verwacht eigenlijk ook wel) dat wanneer deel 2 uitkomt, ze wel marathons gaan houden. Lijkt me gaaf om ze echt back-to-back te zien. ^^

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Also, toepasselijke gif in de beginpost :Y)

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Inigo schreef:
    Also, toepasselijke gif in de beginpost :Y)

Glad you like it (bloos)

i hate my life and everything i do sucks and i need a break i need a break i need a break i need a break i want a house i need to not be here i wanna sleep and never wake up again why do i feel like this

help

Inigo schreef:
    @Derks in 't vorige topic :Y)

Apollo Victoria, klopt! Man, de verlichting aan de buitenkant van dat gebouw is geweldig. Je kan er niet omheen dat daar Wicked speelt (krul)

Ahhh, misschien had ik het erbij moeten zeggen, maar ik heb 'm gehuurd op Prime. Ik was te nieuwsgierig dus heb maar gewoon gedokt ipv wachten. Ik heb 'm destijds ook niet in de bios gekeken, omdat ik al tickets had voor de show zelf en ik wilde er blind in gaan. ^^
    Ik hoop voor je dat ie nog terug komt in de bios! Ik hoop (en verwacht eigenlijk ook wel) dat wanneer deel 2 uitkomt, ze wel marathons gaan houden. Lijkt me gaaf om ze echt back-to-back te zien. ^^

Jaaaaa, dat theater is zo perfect 🤩🤩🤩

Ah, check! Ik wist niet eens dat je films via Prime kon huren, weer iets geleerd vandaag.

Omg, ja, ik hoop ook op een marathon waarbij je ze gewoon back-to-back kunt kijken. Dat zou zo tof zijn! En dan misschien met roze popcorn en groene limonade ofzo. Nice, nice. De bios hier houdt binnenkort wel een Twilight marathon die zo goed als de hele dag duurt en 43 euro kost hahaha.

Ik heb nog 4 gratis kaartjes liggen voor de lokale bioscoop hier, ik hoop dat ze Wicked toch nog ergens voor de zomer in de programmering gooien ;)

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Wel, daar ging mijn hoop voor wat zwart bij kunnen werken. Guess I'm stuck with a whooping 10 hours per week. (cat)

|| I told you not to play with the misfit toys ||

'Dan neem je die pan' someone stop me from responding to this xD
    en jeez, ik moet morgen echt even deze laptop ontdusten. Want meer en meer letters werken niet goed meer, oeps..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Morgen afsluitend gesprek en ik heb er zó geen zin in. Ben misselijk. Buikpijn. Bah.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Derks schreef:
    (...)

Jaaaaa, dat theater is zo perfect 🤩🤩🤩

Ah, check! Ik wist niet eens dat je films via Prime kon huren, weer iets geleerd vandaag.

Omg, ja, ik hoop ook op een marathon waarbij je ze gewoon back-to-back kunt kijken. Dat zou zo tof zijn! En dan misschien met roze popcorn en groene limonade ofzo. Nice, nice. De bios hier houdt binnenkort wel een Twilight marathon die zo goed als de hele dag duurt en 43 euro kost hahaha.

Ik heb nog 4 gratis kaartjes liggen voor de lokale bioscoop hier, ik hoop dat ze Wicked toch nog ergens voor de zomer in de programmering gooien ;)

Wacht, hier bij mij was de Twilight marathon like vorige week ofzo, toen ik niet kon ;-;

SPECS schreef:
    (...)

Wacht, hier bij mij was de Twilight marathon like vorige week ofzo, toen ik niet kon ;-;

Oh ja lmao je hebt gelijk, hier was 'ie ook 22 maart. Tijd vliegt, ik dacht oprecht dat ik het gisteren had gezien toen ik de app checkte, maar dat was al weken geleden

Oh jongens, het is weer 1 april (lol)

Zie weer overal reacties van '5 decennia geleden', '4 decennia geleden', 18 maart 1970 enzovoorts enzovoorts.

Derks schreef:

Zie weer overal reacties van '5 decennia geleden', '4 decennia geleden', 18 maart 1970 enzovoorts enzovoorts.
    Ja love dit 😂🫶🏻

Protect the people.

Derks schreef:

Ik eis de Justin Bieberachtergrond terug!

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Dooddoenervo schreef:
    (...)

Ik eis de Justin Bieberachtergrond terug!

Omg, ja, dat waren nog eens tijden 🤣🤣🤣🤣

Ik heb echt zó geen fucking zin in vandaag, nou ja, wel in de middag ook al ben ik daar vrij gespannen voor omdat het een gevoelig onderwerp is dus het moet goed gaan, maar pffff.

Deze ochtend wil ik het liefst overslaan, bah.