• Hoooooooooi!!!

Het is inmiddels jaaaaren geleden dat ik hier voor het laatst (actief) online ben geweest. Heel even was ik bang dat Quizlet niet meer bestond, maar hallelujah-er is alleen een andere naam. Is Rutger er nog? Wat is er nog meer veranderd???

Ik ben de laatste tijd het schrijven weer iets meer aan het uitproberen en zodoende dacht ik aan Q... wat een wonder dat ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord nog wist (grapje, niet echt een wonder, ik ben de fora doorgestruind tot ik mezelf tegenkwam zodat ik in ieder geval mijn gebruikersnaam kon achterhalen, daarna heb ik gewoon alle mogelijke wachtwoorden geprobeerd).

Ik heb zo'n fantastische tijd gehad op deze website dat ik er oprecht een beetje emo van word dat ik hier al zo lang niet meer ben geweest!!!!

Hoe gaat het met jullie?????? Zijn hier nog mensen van (minstens) 10 jaar geleden?????

Ik word overmorgen 25 en ben dus (zoals je ziet) een tikkeltje nostalgisch... Wat heb ik veel meegemaakt en geleerd hier op Q.. nog steeds wijd ik mijn liefde voor schrijven aan mijn duizenden (miljoenen?) uren op deze website, dus ik ben zo dankbaar dat het nog steeds bestaat.

Nou voordat ik echt moet huilen stop ik maar even, hahahaha.

Liefs,
    Evi

Hallo hallo Evi, welcome back en ik hoop dat je nog lang blijft plakken :Y) Dat de naam veranderd is, komt door een of ander cease-and-desist door die grote site waar je woordjes kan leren.

Rutger is geen administrator meer, dat is nu RJ. Verder weet ik ook het fijne niet ervan, maar er zijn vast anderen die je alle details kunnen vertellen!

In ieder geval: welkom terug!

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Welkom terug (krul)

You were born original, don't die as a copy.

Derks schreef:
    Hallo hallo Evi, welcome back en ik hoop dat je nog lang blijft plakken :Y) Dat de naam veranderd is, komt door een of ander cease-and-desist door die grote site waar je woordjes kan leren.

Rutger is geen administrator meer, dat is nu RJ. Verder weet ik ook het fijne niet ervan, maar er zijn vast anderen die je alle details kunnen vertellen!

In ieder geval: welkom terug!

Ha Derks!! Jij komt me nog bekend voor, kan dat kloppen? Hahaha

Daar kwamen ze dan mooi op tijd mee, die website waar je woordjes kan leren. Ach, Qreaties past eigenlijk toch beter.

En wie weet, ik wil in ieder geval graag weer meer schrijven, en waar beter dan hier !

SPECS schreef:
    Welkom terug (krul)

Danku danku! Ook jij komt me bekend voor. Zo leuk na zoveel jaar :)

Hoi Evi, welkom terug! (: Ik heb even je forumgeschiedenis gestalkt en daardoor kom je me wel vaag bekend voor. :p

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

VoIde schreef:
    Hoi Evi, welkom terug! (: Ik heb even je forumgeschiedenis gestalkt en daardoor kom je me wel vaag bekend voor. :p

Hahaha danku! Ja mijn forumgeschiedenis is wel een mooie flashback :') Ik herken jou aan je profielfoto!

Blaeu schreef:
    (...)

Danku danku! Ook jij komt me bekend voor. Zo leuk na zoveel jaar :)

Dat kan goed kloppen, ik ben hier alweer bijna 15 jaar :Y)

You were born original, don't die as a copy.

Blaeu schreef:
    (...)

Hahaha danku! Ja mijn forumgeschiedenis is wel een mooie flashback :') Ik herken jou aan je profielfoto!

Hehe, dat doet me eraan denken, ik had onlangs nog een belofte gedaan.:'D

Dooddoenervo schreef:
    (...)

Hehe, dat doet me eraan denken, ik had onlangs nog een belofte gedaan.:'D

Hahahaha, sterker nog, in dit gedaante kom je me nóg bekender voor

Blaeu schreef:
    (...)

Hahahaha, sterker nog, in dit gedaante kom je me nóg bekender voor

Hahahahahaha, alles voor de herkenbaarheid!

Eviiii. Ja jou ken ik nog wel :Y)
    Lang leve de Hobbit-tijd. XD

Every villain is a hero in his own mind.

Ringwraith schreef:
    Eviiii. Ja jou ken ik nog wel :Y)
    Lang leve de Hobbit-tijd. XD

Ah ja Natas, natuuuurlijk ken ik jou nog!

Wat fantastisch dat er nog mensen van toen actief zijn. Wie weet is dit mijn officiële comeback :')

SPECS schreef:
    (...)

Dat kan goed kloppen, ik ben hier alweer bijna 15 jaar :Y)

Pffff oudje 😂

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Blaeu schreef:
    Ik ben de laatste tijd het schrijven weer iets meer aan het uitproberen en zodoende dacht ik aan Q... wat een wonder dat ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord nog wist (grapje, niet echt een wonder, ik ben de fora doorgestruind tot ik mezelf tegenkwam zodat ik in ieder geval mijn gebruikersnaam kon achterhalen, daarna heb ik gewoon alle mogelijke wachtwoorden geprobeerd).

Whahahhaha dit is zo'n mood :W Welkom terug! Leuk dat je het schrijven weer bent gaan oppakken, wil het een beetje vlotten? ^^

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Welkom terug! ^^

You gave me my life all those years ago, now I give you yours.