• Heyhey!

Afgelopen week gingen er volop roddels rond over een mogelijke reünie van de OG K3 (Karen, Kristel & Kathleen). Zo zou Studio 100 het Antswerpse Sportpaleis hebben gereserveerd in oktober en zouden de drie dames reeds op kledingjacht geweest zijn. Studio 100 ontkent noch bevestigt het nieuws, maar duizenden mensen zijn intussen laaiend enthousiast.

Na mijn berichtje hier zag ik dat er duidelijk ook enkele Q-ers enthousiast waren, dus daarom dit topic. (wbw)

Wie wilt deze mogelijke reünie ook absoluut niet missen? *O*

[ bericht aangepast op 16 maart 2025 - 14:05 ]

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Op zich hebben ze wel al een aantal shows staan, maar hopelijk wel!
    Ik heb nu zelf via aVROTROS tickets kunnen regelen. Wellicht een tip voor de andere Nederlanders hier.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

OMG ik heb een ticket!! Voor de nieuwe show op 11/10

Even the smallest can change the course of the future

Hier nog steeds geen tickets helaas…

Mijn vriendin heeft toch nog kaarten weten te bemachtigen voor de show in Ahoy op 4 april 2026. We hadden niet meer verwacht dat het zou lukken gezien de wachtrij en het feit dat we er niet op voorbereid waren!

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Had de hoop al opgegeven en een vriendin appt net dat ze 2 tickets heeft kunnen fixen 🥹 Zitplaatsen wel maar dat maakt mij niets uit 🥳

Life is a beautiful struggle

Woww, was er nauwelijks een heads-up dat de ticketverkoop ging starten of ben ik gewoon uit de loop? 🥲

Caution first, always.

Inigo schreef:
    Woww, was er nauwelijks een heads-up dat de ticketverkoop ging starten of ben ik gewoon uit de loop? 🥲

Nee de aankondiging kwam en meteen daarna de ticketverkoop. Honestly, zonder dit topic en het bericht van Melissa had ik ook geen tickets gehad.

Even the smallest can change the course of the future

Hoor net dat er extra dagen zijn voor degene die geen tickets hebben kunnen krijgen!!

Life is a beautiful struggle

Alsnog tickets gescoord voor de laatste show in België (tot nu). Denk dat Studio 100 nog wel op zoek gaat naar nieuwe data voor België want 14 concerten was duidelijk nog niet voldoende. :’)

Sta al een paar uur in de rij met nog steeds 10k+ mensen voor me dus heb weinig hoop 🥲 Maar wel heel leuk om te zien dat er zo ongelofelijk veel interesse is na al die jaren <3

Caution first, always.

Inigo schreef:
    Sta al een paar uur in de rij met nog steeds 10k+ mensen voor me dus heb weinig hoop 🥲 Maar wel heel leuk om te zien dat er zo ongelofelijk veel interesse is na al die jaren <3

Niet opgeven! Ik geloof oprecht dat ze concerten organiseren tot ze merken dat de vraag naar tickets zakt. (:

Ledecky schreef:
    (...)
    Niet opgeven! Ik geloof oprecht dat ze concerten organiseren tot ze merken dat de vraag naar tickets zakt. (:

Ja precies, ik ga het goed in de gaten houden!

Caution first, always.

Loool het is toch nog gelukt :')
    Mag ik wel even zeggen dat dit het kutste ticketsysteem is dat ik ooit heb gezien? Wauw.

Caution first, always.

Op de website staat dat de K3 reunite op begin april 2026 is. Of is er soms een foutje gemaakt? 🤔

filosofie schreef:
    Op de website staat dat de K3 reunite op begin april 2026 is. Of is er soms een foutje gemaakt? 🤔

Nee geen foutje. In Nederland is het inderdaad april 2026, België is oktober 2025.