• Heyhey!

Afgelopen week gingen er volop roddels rond over een mogelijke reünie van de OG K3 (Karen, Kristel & Kathleen). Zo zou Studio 100 het Antswerpse Sportpaleis hebben gereserveerd in oktober en zouden de drie dames reeds op kledingjacht geweest zijn. Studio 100 ontkent noch bevestigt het nieuws, maar duizenden mensen zijn intussen laaiend enthousiast.

Na mijn berichtje hier zag ik dat er duidelijk ook enkele Q-ers enthousiast waren, dus daarom dit topic. (wbw)

Wie wilt deze mogelijke reünie ook absoluut niet missen? *O*

[ bericht aangepast op 16 maart 2025 - 14:05 ]

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Als dit echt gaat gebeuren, hoop ik er bij te kunnen zijn!
    Al vrees ik dat de tickets wel snel uitverkocht zullen raken, maar ik hoorde ook iets over dat ze mogelijk ook in Nederland optreden dan. Dus dan zijn er in elk geval twee kansen om erheen te kunnen gaan.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Phlegethon schreef:
    Als dit echt gaat gebeuren, hoop ik er bij te kunnen zijn!
    Al vrees ik dat de tickets wel snel uitverkocht zullen raken, maar ik hoorde ook iets over dat ze mogelijk ook in Nederland optreden dan. Dus dan zijn er in elk geval twee kansen om erheen te kunnen gaan.

Ik denk dat ze sowieso ook naar Nederland komen! Studio 100 kennende zijn ze er zich van bewust dat dit immens populair wordt en organiseren ze extra concerts tot in het onneindige hahaha.

Jaaa, als dit echt is wil ik er naartoe. Denk wel dat het een slagveld gaat worden om tickets te krijgen :'D

The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

In een vorig leven was ik hier echt hyped over geweest. Maar sinds mijn dramatische werkervaring bij Plopsa kan alles wat Studio 100 doet me echt gestolen worden.:')

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Ik ben hier zoooo hyped voor maar vind niemand in mijn directe omgeving die de hype deelt dus thank God voor dit topic, hehe. Nu nog iemand vinden die met me mee wil komen als ze de tickets online zwieren.

Even the smallest can change the course of the future

Ooo ja ik wil hier sowieso heen!

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Miyah schreef:
    Ooo ja ik wil hier sowieso heen!

ik ook. Het was mijn jeugd.

Dooddoenervo schreef:
    In een vorig leven was ik hier echt hyped over geweest. Maar sinds mijn dramatische werkervaring bij Plopsa kan alles wat Studio 100 doet me echt gestolen worden.:')

Dit klinkt als een verhaaltjestijd. 🤓

OT: Wat? Oké, dat is eigenlijk best unexpected. Hoe zit dat met de nieuwe groep? Misschien is het gewoon een soort reünie, voor herinneringen, en verder niet?

[ bericht aangepast op 19 maart 2025 - 23:02 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Frodo schreef:
    Ik ben hier zoooo hyped voor maar vind niemand in mijn directe omgeving die de hype deelt dus thank God voor dit topic, hehe. Nu nog iemand vinden die met me mee wil komen als ze de tickets online zwieren.

Quizlet meeting (wbw)

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Er staat een aftelklok op de sociale media van de drie dames!! Dit gaat echt gebeuren. *O**O**O*

Radinov schreef:
    (...)
    Dit klinkt als een verhaaltjestijd. 🤓

OT: Wat? Oké, dat is eigenlijk best unexpected. Hoe zit dat met de nieuwe groep? Misschien is het gewoon een soort reünie, voor herinneringen, en verder niet?

Hahahaha, well, laat ons het erop houden dat de professionele waarden niet op dezelfde lijn lagen.:') Het was gewoon heel jammer omdat ik als jobstudent juist daar wel een heel goede tijd heb gehad en mezelf heb kunnen ontwikkelen. Maar de teleurstelling van wat er gebeurd is vorig jaar als echte werknemer is gewoon te groot.

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Het is gekte! Tickets zijn te koop voor zowel België als Nederland!

Ledecky schreef:
    Het is gekte! Tickets zijn te koop voor zowel België als Nederland!

Er staan 19288 mensen voor mij in de wachtrij om een ticket te kopen. rip me

Even the smallest can change the course of the future

Frodo schreef:
    (...)

Er staan 19288 mensen voor mij in de wachtrij om een ticket te kopen. rip me

Precies dit. Ik verwacht niet dat dit me gaat lukken, maar we zullen zien.

Heeft er iemand hier wel al tickets kunnen bemachtigen?

[ bericht aangepast op 24 maart 2025 - 10:21 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Ik ga er vanuit dat ze nog wel wat concerten toevoegen. Sta ook nog in de wachtrij trouwens haha. :’)