• Ben ik weer ;) mijn jaarlijkse carnaval topic.

Ja ja ik weet het, het duurt nog een hele maand maaaaaaaaaar het is al 11, 11 geweest.

Dus deel je plannen, je outfits en wildste verhalen :)

Zelf heb ik 11.11 voor het eerst gevierd. Onze mascotte wakker gezongen en daarna veel te hard gefeest ...... dat werd lopend naar huis.

Morgen hebben we Klûnen op de agenda (kroeg hoppen voor een stempel) en daar heb ikzoveel zin in

Daarnaast is er al erg veel muziek uitgebracht en op dit moment zit ik de carnavalspuzzel van mijn woonplaats te maken.

Dit jaar heb ik ook weer vrij gekregen en laat ik mij 6 dagen in t feestgedruis gelukkig maken en daar kijk ik enorm naar uit. Huis versieren, vlag uit en gaan met die banaan🎊

Vier jij Carnaval?

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Ik houd het bij nostalgisch Limburgse (waaronder carnavals-) muziek luisteren gezien ik al even niet meer daar in de buurt woon. Ben zelf geen fan van al het gefeest of verkleden, maar wel jammer dat ik dit jaar de optocht mis.

Do it scared, but do it anyway.

Wiehoe, jouw jaarlijkse carnavals topic!!!

Ik doe zelf niks met carnaval, heb er ook niks mee, maar vind het wel altijd heel leuk om jouw topic en plannen te lezen 😊

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Derks schreef:
    Wiehoe, jouw jaarlijkse carnavals topic!!!

Ik doe zelf niks met carnaval, heb er ook niks mee, maar vind het wel altijd heel leuk om jouw topic en plannen te lezen 😊

Hahaj en ik word altijd vrolijk van jou jaarlijkse reactie ❤️

Vandaag de lokale vlag al klaar gemaakt om morgen voor het eerst in mijn eigen huis uit te hangen 🎊

Ik vind het grappig dat de poll tot nu toe in overvloed is "mij niet gezien". Lol 😂

Don't walk. Run, you sheep, run.

IrishNialler schreef:
    (...)

Hahaj en ik word altijd vrolijk van jou jaarlijkse reactie ❤️

Vandaag de lokale vlag al klaar gemaakt om morgen voor het eerst in mijn eigen huis uit te hangen 🎊

Ah wat tof, dat je de vlag nu vanuit je eigen huis kan ophangen!

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Zo Kluun kruisje is ook binnen.
    Doormijn gezondheid niet zo lang door kunnen feesten maar ik heb geen drank nodig om gezellig te zijn.

Het weer was top om buiten te kroeg hoppen🎊 zelfs hele bussen uit Tilburg en Eindhoven gespot voor ons Kluunfeest 🤣

Ik geef les in Aalst en ik ben heel blij dat het vakantie is tijdens carnaval :'D Ik denk dat ze nu wel zullen beginnen met het barricaderen van alles winkels en huizen in de stad. Ik vind het wel geweldig hoe het leeft in die stad en hoe enthousiast veel leerlingen en collega's ervoor zijn. Echt een leuke aftelsfeer!

Mijn brein breint zoals het breint.

Echt vieren doe ik niet (meer), maar ik ga wel elk jaar in Aalst naar de zondagstoet kijken, dat is wel een traditie die ik wil behouden c:

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Yes, klinkt als goede plannen die je hebt! Helemaal leuk.

Ik heb er ook veel zin in!
    Ik woon in Tilburg, vorige week hebben we met een deel van de vriendengroep alvast een beetje opgewarmd met een avondje Veul Gère in 013.
    Ik werk in het onderwijs en gelukkig hebben we dus altijd vakantie met carnaval.
    Op vrijdagmiddag klappen we dan met alle collega's de laptops tegelijkertijd dicht en vertrekken we naar de stad.
    In het weekend vier in het met vrienden en op de dinsdag ga ik voor het eerst naar de Kènderstoet met mijn kleine nichtje, dus daar heb ik ook veel zin in!
    Ik vier het niet meer vijf dagen achter elkaar, dat trek ik niet meer haha.

Tell me about it, stud.

Conaway schreef:
    Yes, klinkt als goede plannen die je hebt! Helemaal leuk.

Ik heb er ook veel zin in!
    Ik woon in Tilburg, vorige week hebben we met een deel van de vriendengroep alvast een beetje opgewarmd met een avondje Veul Gère in 013.
    Ik werk in het onderwijs en gelukkig hebben we dus altijd vakantie met carnaval.
    Op vrijdagmiddag klappen we dan met alle collega's de laptops tegelijkertijd dicht en vertrekken we naar de stad.
    In het weekend vier in het met vrienden en op de dinsdag ga ik voor het eerst naar de Kènderstoet met mijn kleine nichtje, dus daar heb ik ook veel zin in!
    Ik vier het niet meer vijf dagen achter elkaar, dat trek ik niet meer haha.

Ik vind het wel grappig hoe iedereen (/iedere plaats) zo z'n eigen variaties heeft. Met dit te lezen heb ik echt zoiets van: "waarom zit de kinderoptocht op de dinsdag? die hoort op vrijdagmiddag!" omdat dat bij ons gebruikelijk was ^^

Do it scared, but do it anyway.

Mazino schreef:
    (...)

Ik vind het wel grappig hoe iedereen (/iedere plaats) zo z'n eigen variaties heeft. Met dit te lezen heb ik echt zoiets van: "waarom zit de kinderoptocht op de dinsdag? die hoort op vrijdagmiddag!" omdat dat bij ons gebruikelijk was ^^
    haha herkenbaar dit. Vrienden van mij gaan altijd naar de optocht dorp verderop op zondag en dan denk uhh hallo dat hoort op zaterdag en meer niet 🤣 net als de afsluiting op dinsdag met de aardappelen gooi traditie 🤣

Zo huis is er klaar voor. Carnaval outfits zijn gewassen.

Tullepetaon staat op t raam met motto, serpentine, ballonnen en waaiers door t huis 🎊

Dag 1 is al een feit. 2 dagen op t werk gefeest als Pooh Beer en gisteren na het eten de stad in gedoken en wat was het druk! Normaal valt t mee maar de rijen stonden al om de kroeg in te kunnen. De eerste polonaise van 2025 is ook gelukt.

Vandaag met confettipoppers bij m'n ouders drie uurkes vurraf gekeken.
    Zometeen in scoutfout outfit weer los

En Yvonne, heb je carnaval overleefd? Hoe was je week/weekend?

Derks schreef:
    En Yvonne, heb je carnaval overleefd? Hoe was je week/weekend?
    wat tof dat je er naar vraagt!

Ik leef nog 🤣

Zaterdag was even lichamelijk het jaarlijkse dieptepunt. De optocht kijken slaat elk jaar op m'n lijf. Dit jaar was ik alleen, lekker thee mee en koekjes. Daarna had ik weer een opleving.

Vandaag wilde ik zo graag dansen dat ik om 4 uur m'n eten heb gemaakt en nog 2 uur in m'n eentje ben gaan hossen🥳
    Natuurlijk kwamen de tranen tegen t einde en t nieuwe motto is bekend!
    Ik heb enorm genoten, eerste jaar op mijzelf met carnaval en dat was top. Ik slaap helaas erg weinig maar kon redelijk goed m'n rust pakken.

De eerste wasjes waren al gedaan en de koffer werd vandaag al deels terug ingepakt qua outfits. Dit weekend de versiering in het huis opruimen en dan weer langzaam afkoelen, al word begin april hier de boel weer omgetoverd tot carnavals paleis 🤣