• Ben ik weer ;) mijn jaarlijkse carnaval topic.

Ja ja ik weet het, het duurt nog een hele maand maaaaaaaaaar het is al 11, 11 geweest.

Dus deel je plannen, je outfits en wildste verhalen :)

Zelf heb ik 11.11 voor het eerst gevierd. Onze mascotte wakker gezongen en daarna veel te hard gefeest ...... dat werd lopend naar huis.

Morgen hebben we Klûnen op de agenda (kroeg hoppen voor een stempel) en daar heb ikzoveel zin in

Daarnaast is er al erg veel muziek uitgebracht en op dit moment zit ik de carnavalspuzzel van mijn woonplaats te maken.

Dit jaar heb ik ook weer vrij gekregen en laat ik mij 6 dagen in t feestgedruis gelukkig maken en daar kijk ik enorm naar uit. Huis versieren, vlag uit en gaan met die banaan🎊

Vier jij Carnaval?

Change is for weirdos ~ Niall Horan

IrishNialler schreef:
    (...)wat tof dat je er naar vraagt!

Ik leef nog 🤣

Zaterdag was even lichamelijk het jaarlijkse dieptepunt. De optocht kijken slaat elk jaar op m'n lijf. Dit jaar was ik alleen, lekker thee mee en koekjes. Daarna had ik weer een opleving.

Vandaag wilde ik zo graag dansen dat ik om 4 uur m'n eten heb gemaakt en nog 2 uur in m'n eentje ben gaan hossen🥳
    Natuurlijk kwamen de tranen tegen t einde en t nieuwe motto is bekend!
    Ik heb enorm genoten, eerste jaar op mijzelf met carnaval en dat was top. Ik slaap helaas erg weinig maar kon redelijk goed m'n rust pakken.

De eerste wasjes waren al gedaan en de koffer werd vandaag al deels terug ingepakt qua outfits. Dit weekend de versiering in het huis opruimen en dan weer langzaam afkoelen, al word begin april hier de boel weer omgetoverd tot carnavals paleis 🤣

Wat tof dat je zoveel plezier hebt gehad! Ik vind het geen hele grote verrassing dat je met carnaval weinig slaapt 😉😉😉

Heel stoer dat je in je eentje twee uur bent gaan hossen!

Kun je de versiering dan niet beter laten hangen? 😉🤣

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Derks schreef:
    (...)

Wat tof dat je zoveel plezier hebt gehad! Ik vind het geen hele grote verrassing dat je met carnaval weinig slaapt 😉😉😉

Heel stoer dat je in je eentje twee uur bent gaan hossen!

Kun je de versiering dan niet beter laten hangen? 😉🤣

Hahaha en dan verjaardagsversier voorpret missen, zeker niet 😉

Het was heerlijk om ook even alleen te zijn, dat ga ik zeker onthouden voor volgend jaar 🤣 ik doe zoveel alleen

Change is for weirdos ~ Niall Horan