• hoi . Mensen die bi zijn of homo. Op welke leeftijd merk je meestal dat je het bent. En hoe merk je het? :s
    Dat moet ick namelijk weten :$
    Kus

If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

Nou zodra je het door krijgt lijkt me..
    iedereen ondekt het op een andere leeftijd, en op een andedre manier...

Dunno ><

Jaja, misschien zijn er hier helemaal geen Bi's x,D Maar ick heb écht hulp nodig. (Niet dat ik het ben hoor alleen ik ken iemand)

If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

Nou zodra je het door krijgt lijkt me..
    iedereen ondekt het op een andere leeftijd, en op een andedre manier...
    Ja x,D dat snap ik. maar.. Vóel je ook iets?

Ehm dat lijkt me dat je het op de voor jou juiste tijd merk.

muziek altijd overal

Ik denk niet dat dit topic veel zin heeft. Waarschijnlijk kunnen de mensen die bi zijn deze gevoelens niet goed verwoorden. En leeftijd verschilt, dat is gewoon zo.

Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

Jaja, misschien zijn er hier helemaal geen Bi's x,D Maar ick heb écht hulp nodig. (Niet dat ik het ben hoor alleen ik ken iemand)

jawel, zitten hier wel..
    Maar ik denk dat kje er tog geheel zelf agter moet komen..
    iedereen doorloopt wat anders, en voor iedereen is het anders..

Dunno ><

Ik denk niet dat dit topic veel zin heeft. Waarschijnlijk kunnen de mensen die bi zijn deze gevoelens niet goed verwoorden. En leeftijd verschilt, dat is gewoon zo.
    ö Oh. Maar je weet het toch wel voor je 20ste?

(...) ö Oh. Maar je weet het toch wel voor je 20ste?

Dat is bij iedereen anders. Tuurlijk kan je er ook agter komen, als je al 20 ben,.. hoezo niet?! ><

Dunno ><

Er is geen bepaalde leeftijd voor wanneer je ontdekt dat je homoseksueel bent.

Life is hard and then we die

Oh ;,( Jammer.

Heeft iemand ervaring?

Heeft iemand ervaring?

Ik kwam erachter toen ik opeens steeds meer over meisjes na ging denken. ( ik ben biseksueel)
    toen kwam een vriendin ermee en toen ik zo: JAA DAT HEB IK OOK! nja.. toen kwamen er nog een paar mensen die ik op een zomerkamp heb leren kennen en die flapte er ineens uit: "jullie wisten toch wel dat ik bi ben?" toen voelde ik me gewoon heel gerustgesteld en heb ik het gewoon toegegeven.
    Eerst wist ik alleen niet helemaal zeker of het nou wel of niet was, totdat ik gewoon ook echt met een meisje gezoend heb. Nu vind ik het gewoon leuk dat ik op zowel jongens als meisjes verliefd kan worden. als je vragen hebt, moet je gewoon ff pb'tje sturen;) dan leg ik wel wat uit.
    je komt er meestal wel achter als je gewoon na gaat denken of een keertje iets meer doet dan een knuffel.

Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

Btw... er is geen vaste leeftijd, ik ken mensen die gescheiden zijn omdat die vrouw pas op 35jarige leeftijd erachter kwam dat ze lesbisch was...

Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

Ik heb geen flauw IdeexD

Moeilijke vraag

Dat ligt voor iedereen anders.

Succes ermee

(flower)

It's heavy but you are not the only one