• Bron: http://www.ljh.qr

In de Belgische politiek kunnen ze er wat van leren: compromissen sluiten. Gisteren heeft de gemeenschap van Q live in het Lucht Je Hart kunnen meevolgen hoe twee users tot een besluit kwamen dat het Qreatieslandschap grondig zal hertekenen. Een verslag van een woelige dag.

Aan de basis ligt de inspiratieloosheid van user Leah voor een nieuwe naam, tot gisteren beter bekend onder de username Klaar. Toen Jolijn {SPECS) een vernieuwend voorstel de lucht in stuurde, werd dit meteen onthaald met enthousiasme onder andere Qusers. Het voorstel: de nieuwe naam KlaarMetDezeUsername.
    De post met het voorstel heeft tot op heden met 1 like een record in handen.

User Jarne, tot gisteren beter bekend onder de username Debbaut, moedigde de wijziging meteen aan.
    In een officieel antwoord liet Leah duidelijk verstaan niet zomaar tot een wijziging te willen overgaan. Dit leidde meteen tot een verhitte onderhandeling waarin het duidelijk werd dat Leah enkel zou toegeven indien Jarne zelf mee zou gaan in een rebranding. Of liever gezegd een terugschakeling naar de oude naam VoIde (met hoofdletter i). In het belang van Qreaties is Jarne akkoord gegaan met deze deal.

Helaas heeft het parlement de naam van Leah niet goedgekeurd wegens te veel tekens, men heeft meteen aanpassingen gedaan zonder overleg waardoor Leah nu door het leven gaat als KlaarMetDezeUse.

De wijziging werd over het algemeen goed onthaald binnen de gemeenschap al dreigen de vakbonden met nationale acties indien meer belachelijke namen de kop op zouden steken.

Volg de Actieve Topics voor meer actualiteit van Qreaties!

Dit hele onzinnige topic is dus om aan te kondigen:
    Leah: Klaar => KlaarMetDezeUse
    Jarne: Debbaut => VoIde

[ bericht aangepast op 14 jan 2025 - 2:46 ]

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Ik las de titel en dacht oh noooo niet weer allerlei veranderingen aan de site 😂😅

Ik zag de username gisteren en dacht ah das nog best creatief

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Ik vraag me nu oprecht af hoeveel mensen die ik onder een andere username heb leren kennen nog steeds/weer op Q zitten zonder dat ik er iets van weet.

help

Halbrand schreef:
    Ik vraag me nu oprecht af hoeveel mensen die ik onder een andere username heb leren kennen nog steeds/weer op Q zitten zonder dat ik er iets van weet.

Dat!! Ik was laatst een extreem oude Lord of the Rings RPG aan het doorlezen om iets terug te zoeken en ik zag allemaal usernames die nu nog online zijn maar die ik nooit meer zou herkennen van toen hahaha. Ik had echt zoiets van WAIT IT'S YOU??

Whittaker -> Mando

Whittaker schreef:
    (...)

Dat!! Ik was laatst een extreem oude Lord of the Rings RPG aan het doorlezen om iets terug te zoeken en ik zag allemaal usernames die nu nog online zijn maar die ik nooit meer zou herkennen van toen hahaha. Ik had echt zoiets van WAIT IT'S YOU??

Dat heb ik ook als ik oude rollen ga opzoeken om te recyclen hahaha

help

Die bronvermelding aan het begin van dit topic :'D te grappig

Even the smallest can change the course of the future

Wat een leuk en origineel topic :)
    En bijzonder leuke usernames Jarne en Leah

Halbrand schreef:
    (...)

WAT WAT IK HEB NOG EEN GIGALANGE HP RPG MET JOU GESPEELD DAN

Ik kom dingen te weten jesus christ

Ik kan me mijn RPG dagen absoluut niet meer herinneren, Maar kan zeker. :'D

Frodo schreef:
    Die bronvermelding aan het begin van dit topic :'D te grappig

Bronvermelding is absoluut belangrijk.:p

Krullebol schreef:
    Wat een leuk en origineel topic :)
    En bijzonder leuke usernames Jarne en Leah

Dankjewel Emma!(:

VoIde schreef:
    (...)

Ik kan me mijn RPG dagen absoluut niet meer herinneren, Maar kan zeker. :'D

Ik was 12 of 14 ofzo, dus ja. Heel lang geleden. We zaten wel aan 75 speeltopics ofzo

help