• MISFITS AND MONSTERS
    Start — Speel— Babbel

Hoewel de Hunter-gemeenschap erg hecht is, blijft het een gemeenschap. En sommige mensen passen daar gewoon niet in. Wezen, probleemmakers, studenten met te slechte punten en andere ongewenste kinderen hebben maar één plek waar ze terechtkunnen: Borealis. Een school midden in de ijskoude leegte. Deze kinderen en jongvolwassenen mogen dan wel bijzonder zijn, misschien hebben ze speciale gaven of een perfect doelgericht schot, maar het blijven kinderen. Dus maak je klaar voor alle clichés, stereotypen en drama. Want Borealis is eigenlijk helemaal niet zo anders...

Lore

Je kan alle informatie over de wereld terugvinden in de lorestory. Alle informatie over jagers en hun geschiedenis staat beschreven. Het is handig om de geschiedeniscomponenten te lezen om mee te zijn met de geladen onderwerpen.
    Mocht je nog ergens vragen hebben, stel ze gerust!

Invullijstje
    Naam
    Leeftijd
    Leerjaar/studierichting
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Wapens & skills
    Geschiedenis
    Extra
    Relaties

Forbidden characters/faceclaims from canon
    - Helias Vanparys (Niclas Gillis)
    - Thorne Madison / T. Magen (Anton Lisin)
    - Freya Ackerman (Pyper America Smith)
    - Clark Ackerman (Boyd Holbrook)
    - Egorov Vasilyev (Finn Cole)
    - Holden Ackerman (Cillian Murphy)
    - Lev Vasilyev (Ivan N)
    - Nora Quill (Starlie Cheyenne Smith)
    - Reed Ackerman (Jacob Bertrand)
    - Fiona 'Finn' Ackerman (Emma Corrin)
    - Adrian Vynall (Neil Newbon)

Rollen                                         
          ❅[1] — Egorov Mikhail Vasilyev (17) — The Magician — Stirling | Xan
          ❅[1] — Lysander Seyton Quill (18) — The Treehugger — RSK | Marthe
          ❅[2] — Alessia Santoro (17) — The Untamed Blade — Marimo | Selena
          ❅[3] — Eloise Kennedy (18) — Status — glowfaery | Anne
          ❅[2] — Leonor Carneiro (35) — The Physicist — Stirling | Xan
          ❅[3] — Jude Kennedy (18) — The Alpha Male — Malakian | Joël

❅[P] — Voornaam Naam (AGE) — Status — User | Naam

Regels
    - Don't be a bitch
    - Bespreek gevoelige onderwerpen met je tegenspelers & duid trigger warnings aan boven je post
    - Reservatie blijft 10 dagen staan, daarna wordt die automatisch verwijderd
    - Als je langer dan 45 dagen niet antwoordt, wordt je personage automatisch verwijderd. Ik kom niet smeken
    - De voertaal van de RPG is Nederlands
    - We moedigen parallel roleplaying aan. Dit betekent dat je op elk moment je personage in verschillende situaties op verschillende momenten mag schrijven, zolang je duidelijk aangeeft welk moment het betreft boven je post en niet meer dan een week vooruit springt. Officiële tijdsprongen zullen worden aangegeven, maar we vinden het helemaal prima als mensen iets vooruit willen springen of juist wat langer in het verleden willen blijven hangen. Zorg er gewoon voor dat alles duidelijk wordt gecommuniceerd.
    - Topics worden aangemaakt door RSK of Stirling. Stuur ons gerust een berichtje als we het niet meteen moesten zien!
    - Have fun!
    ©2025 RSK, Frisk & Stirling.

[ bericht aangepast op 24 maart 2025 - 14:13 ]

O mia lost elan. Tu isag elythe.

JUDE
    KENNEDY

⫘⫘⫘⫘⫘⫘⫘⫘⫘⫘

- 18:00 -
    Jude en Eloise ontmoeten elkaar om te gaan trainen (mostly just a gossip session).
    - 20:00 -
    Jude en Eloise verdwijnen naar Eloise haar kamer met wat andere vrienden om in te drinken.
    - 21:00 -
    Jude en Eloise arriveren op het feest. Net als vrijwel de rest van de vierdejaars worden hij en Eloise op kamer arrest gestuurd voor het feit dat ze duidelijk onder invloed zijn.
    - 22:00 -
    Jude en Eloise bevinden zich in één ruimte met de rest van de gesnapte vierde jaars, en doen mee aan een spelletje spin the bottle.
    - 23:00 -
    In Judes ronde landt de fles op Lysander, die Jude meteen spottend verklaart dat hij niet durft. De kus die volgt, is nogal aangebrand, zeker voor twee jongens die elkaar zogezegd haten. Jude haat het om een watje genoemd te worden en zal er alles aan doen dit label te vermijden.
    -
    23:15
    -

Jude vertrekt naar de toiletten, in de war van wat er zojuist allemaal is gebeurd. De kust tussen hem en Lysander betekende helemaal niets, maar waarom voelde het dan zo aangenaam? Stiekem verlangde hij enkel naar meer, iets waar hij het tegelijkertijd ook wel moeilijk mee heeft. Hij heeft een hekel aan dat jong.
    - 24:00 -
    Jude heeft zich een beetje afzijdig gehouden, voornamelijk in conflict met zichzelf. Wanneer hij hoort dat Lysander er van door gaat, volgt hij hem.
    - 01:00 -
    Het lijkt wel of de alcohol nu pas écht binnenkomt, waardoor Jude zich niet zo goed voelt en uiteindelijk in een diepe slaap terecht komt.

Bij deze Jude zijn tijdlijn van de nacht ervoor, sorry Marthe for copying your layout - it slaps.

[ bericht aangepast op 15 feb 2025 - 23:54 ]

How far is far

HOW DARE U STEAL MY LAYOUT (kidding)

Is het voor iedereen goed om tegen vrijdag de timelines af te hebben en te starten? (:

help

Halbrand schreef:
    HOW DARE U STEAL MY LAYOUT (kidding)

Is het voor iedereen goed om tegen vrijdag de timelines af te hebben en te starten? (:

JAAAA can’t wait!

How far is far

𝖆𝖑𝖊𝖘𝖘𝖎𝖆’𝖘 𝖆𝖑𝖎𝖇𝖎

જ⁀➴ જ⁀➴ જ⁀➴
    18u:
    Alessia twijfelde om naar het feest te gaan. Ze wilde liever verder trainen met shadow boxing in de trainingszaal, haar favoriete manier om frustraties kwijt te raken. Maar toen ze hoorde dat er al vroeg alcohol geserveerd werd in een kleine pre-party, liet ze zich overhalen.

20u:
    Na een paar drankjes veranderde “één” in meerdere, en Alessia voelde zich losser dan normaal. Ze glimlachte zelfs—iets wat bijna nooit gebeurde.

21u:
    Haar vrienden haalden haar over om toch naar het feest te gaan. In een zeldzaam goed humeur besloot Alessia om mee te doen. Docenten merkten haar aanwezigheid op en vroegen haar wat vragen. Haar geduld was dun, en voordat ze boos kon reageren, werd ze door een docent gekalmeerd.

જ⁀➴ જ⁀➴ જ⁀➴
    22u - 23u:
    Alessia voegde zich bij een groepje in de leefruimtes en spin the bottle te spelen. Ze juichte luid toen Lys en Jude elkaar moesten kussen, maar kreeg tweedehands ongemak toen het kussen wat té serieus werd. Daarna bleef ze wat stiller en begon haar energie op te raken.

1u:
    Alessia wilde nog niet slapen, ook al vielen haar ogen dicht. Ze viel uiteindelijk half slapend op een bank in slaap. Iemand maakte haar wakker om haar naar haar kamer te sturen. Nog half slapend dacht Alessia dat het tijd was voor een les. Ze liep een klaslokaal binnen en ging aan een tafel zitten, waar ze opnieuw in slaap viel.

2u:
    Ze werd wakker door het brandalarm, haar hoofd bonzend van verwarring en slaap. Het lokaal was leeg, en de stilte voelde onheilspellend. Alessia voelde zich niet op haar gemak en verliet snel het lokaal om terug te keren naar haar kamer. Onderweg rook ze nog steeds de rook en hoorde ze vage geluiden uit de gangen, maar ze had geen energie meer om te checken.

Als er iets niet klopt of je weet een "leuke" toevoeging, hoor ik het graag c:

[ bericht aangepast op 10 feb 2025 - 19:19 ]

Egorov Mikhail Vasilyev

0000000000
    18u

20u

22u

22u45

23u

2u
    0000000000
    Ego steelt drank samen met Lysander.

Voordrink met Lysander en vrienden in de leefruimte.

Egorov glipt tussen de mazen van het net bij de controle. Hij blijft een tijdje op het feest.

Egorov gaat uit verveling terug naar de leefruimte waar de leuke mensen zijn.

Ego sluit aan bij het spelletje spin the bottle.

Egorov trapt het af naar zijn kamer als de eerste andere vierdes aankomen.

OMG. A thousand times sorry. Life has been life-ing and I totally forgor about this one.

Do y'all still want to start? c:

Ik heb zeker nog interesse om mee te doen!

How far is far

Malakian schreef:
    Ik heb zeker nog interesse om mee te doen!

(Een late) +1! Heb het atm superdruk, dus ben niet echt actief, maar ben nog steeds zeker geïnteresseerd c:

ik wil ook nog mee doen!

--

Dan probeer ik deze week nog een topic aan te maken. Ik zit de laatste tijd wat minder achter mijn computer c:

Ik heb het even op mijn gsm gemaakt. Tadah

Anyone who wants to start with Lys? I imagine he's cleaning the bathrooms

help

RSK schreef:
    Anyone who wants to start with Lys? I imagine he's cleaning the bathrooms

Eloise :D

--

glowfaery schreef:
    (...)

Eloise :D

Go for it! Wil jij starten of liever dat ik start?

help

Alessia is ook beschikbaar, maar ik ben net als het internet: ik reageer te laat. Dus als iemand veel geduld heeft — Alessia is all yours c: