• MISFITS AND MONSTERS
    StartSpeelBabbel

Hoewel de Hunter-gemeenschap erg hecht is, blijft het een gemeenschap. En sommige mensen passen daar gewoon niet in. Wezen, probleemmakers, studenten met te slechte punten en andere ongewenste kinderen hebben maar één plek waar ze terechtkunnen: Borealis. Een school midden in de ijskoude leegte. Deze kinderen en jongvolwassenen mogen dan wel bijzonder zijn, misschien hebben ze speciale gaven of een perfect doelgericht schot, maar het blijven kinderen. Dus maak je klaar voor alle clichés, stereotypen en drama. Want Borealis is eigenlijk helemaal niet zo anders...

Lore

Je kan alle informatie over de wereld terugvinden in de lorestory. Alle informatie over jagers en hun geschiedenis staat beschreven. Het is handig om de geschiedeniscomponenten te lezen om mee te zijn met de geladen onderwerpen.
    Mocht je nog ergens vragen hebben, stel ze gerust!

Invullijstje
    Naam
    Leeftijd
    Leerjaar/studierichting
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Wapens & skills
    Geschiedenis
    Extra
    Relaties

Forbidden characters/faceclaims from canon
    - Helias Vanparys (Niclas Gillis)
    - Thorne Madison / T. Magen (Anton Lisin)
    - Freya Ackerman (Pyper America Smith)
    - Clark Ackerman (Boyd Holbrook)
    - Egorov Vasilyev (Finn Cole)
    - Holden Ackerman (Cillian Murphy)
    - Lev Vasilyev (Ivan N)
    - Nora Quill (Starlie Cheyenne Smith)
    - Reed Ackerman (Jacob Bertrand)
    - Fiona 'Finn' Ackerman (Emma Corrin)
    - Adrian Vynall (Neil Newbon)

Rollen                                         
          ❅[1] — Egorov Mikhail Vasilyev (17) — Status — Rosaria | Xan
          ❅[1] — Lysander Seyton Quill (18) — The Treehugger — Halbrand | Marthe
          ❅[P] — Voornaam Naam (AGE) — Status — Nephalem | Naam
          ❅[P] — Voornaam Naam (AGE) — Status — Mazino | Mexx
          ❅[P] — Voornaam Naam (AGE) — Status — Mazino | Mexx
          ❅[P] — Voornaam Naam (AGE) — Status — User | Naam

Regels
    - Don't be a bitch
    - Bespreek gevoelige onderwerpen met je tegenspelers & duid trigger warnings aan boven je post
    - Reservatie blijft 10 dagen staan, daarna wordt die automatisch verwijderd
    - Als je langer dan 45 dagen niet antwoordt, wordt je personage automatisch verwijderd. Ik kom niet smeken
    - De voertaal van de RPG is Nederlands
    - We moedigen parallel roleplaying aan. Dit betekent dat je op elk moment je personage in verschillende situaties op verschillende momenten mag schrijven, zolang je duidelijk aangeeft welk moment het betreft boven je post en niet meer dan een week vooruit springt. Officiële tijdsprongen zullen worden aangegeven, maar we vinden het helemaal prima als mensen iets vooruit willen springen of juist wat langer in het verleden willen blijven hangen. Zorg er gewoon voor dat alles duidelijk wordt gecommuniceerd.
    - Topics worden aangemaakt door Halbrand of Rosaria. Stuur ons gerust een berichtje als we het niet meteen moesten zien!
    - Have fun!
    ©2025 Halbrand, Frisk & Rosaria.

[ bericht aangepast op 11 jan 2025 - 16:16 ]

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Sorry, maar ik ga m'n characters toch even op pauze zetten. Ik mis gewoon de enthousiasme om te RP'en op dit moment en dan is een nieuwe RP beginnen niet het beste idee.

Do it scared, but do it anyway.

ik hoop vandaag of morgen mijn char te plaatsen!

--

sorry i lied the depresso got me

help

Mazino schreef:
    Sorry, maar ik ga m'n characters toch even op pauze zetten. Ik mis gewoon de enthousiasme om te RP'en op dit moment en dan is een nieuwe RP beginnen niet het beste idee.

Jammer :c Natuurlijk altijd welkom als de zin er weer is <3

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Alessia is zo goed als af — ik kan hier en daar nog wat toevoegen. Ze staat open voor relaties. Ik zal binnenkort een lijst maken

MT

How far is far

Nephalem schreef:
    Alessia is zo goed als af — ik kan hier en daar nog wat toevoegen. Ze staat open voor relaties. Ik zal binnenkort een lijst maken

i like herrrrr

i could see her and L be weird friends or complete enemies

help

anne i know u barely have a name but i already love her

help

Halbrand schreef:
    anne i know u barely have a name but i already love her

hahahahaa ❤️ tysm

--

Halbrand schreef:
    (...)

i like herrrrr

i could see her and L be weird friends or complete enemies

Oh, I love this. As friends, I could totally see them teasing each other — classic grumpy and sunshine energy. Or she’d just see him as an annoying little punk c:

Nephalem schreef:
    (...)

Oh, I love this. As friends, I could totally see them teasing each other — classic grumpy and sunshine energy. Or she’d just see him as an annoying little punk c:

I love that

friends it is hahaha

help

Okay, Jude is zo goed als af. Als iemand relaties wilt bespreken, hmu! (:

How far is far

Eloise is ook af!

--

Feel free to stalk me for relationships! In principe is Lysander ook af haha

help

Alle chars komen automatisch op Alessia’s blacklist — ze haat mensen, dus vat het niet persoonlijk op. Maar ik ben nog op zoek naar:

- trainingspartner
    - Een rivaal
    - Ex maybe?

If you have another idea, hit me up c:

[ bericht aangepast op 29 jan 2025 - 17:42 ]