• Hey iedereen!

Zoals de titel het al aangeeft: ik wilde even checken of er wellicht ammo was voor een zombie apocalypse RPG — of dat er bijvoorbeeld liever mensen over post-apocalyptisch schrijven? En (mocht er een dergelijk RPG geopend worden), gaat jullie keuze dan uit naar een bestaande wereld (zoals TWD) of een origineel verhaal en personages?

Kortom: wat is jullie gedachtegang en zouden jullie meedoen? (:

[ I will always love you ]

Zombie apocalypse zou ik sowieso skippen. Post-apocalipse mogelijk wel afhankelijk van het verhaal. Maar is er niet zolaatst een post-apocalypse geopened?

Do it scared, but do it anyway.

Mazino schreef:
    Zombie apocalypse zou ik sowieso skippen. Post-apocalipse mogelijk wel afhankelijk van het verhaal. Maar is er niet zolaatst een post-apocalypse geopened?

Is dat zo? Ik neem aan dat er verschillende RPG's wel naast elkaar kunnen leven, aangezien het plot anders is.

ThestraI schreef:
    (...)
    Is dat zo? Ik neem aan dat er verschillende RPG's wel naast elkaar kunnen leven, aangezien het plot anders is.

Rise from the Ashes deze voelde mij behoorlijk post-apocalypse aan. En ik zeg ook zeker niet dat het niet kan, het was meer een gedachten met dat er mogelijk minder interesse is in meer "dezelfde" feeling RPGs dan compleet verschillende thema's zeg maar. Als er interesse is ben ik zeker voor meer RPGs in general ^^

[ bericht aangepast op 31 dec 2024 - 13:27 ]

Do it scared, but do it anyway.

Sure 😉 Ik heb geprobeerd andere 'thema's' te openen in een RP. De RP-scene is compleet dood hier, behalve als je voornamelijk een school thema aanmaakt. No thank you. Blijkbaar kunnen er rond hetzelfde idee toch meerdere RP's zijn.

[ bericht aangepast op 31 dec 2024 - 14:33 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Mazino schreef:
    (...)
    Rise from the Ashes deze voelde mij behoorlijk post-apocalypse aan. En ik zeg ook zeker niet dat het niet kan, het was meer een gedachten met dat er mogelijk minder interesse is in meer "dezelfde" feeling RPGs dan compleet verschillende thema's zeg maar. Als er interesse is, ben ik zeker voor meer RPGs in general ^^

Oh nee, zo is het niet bedoeld hoor. Je begrijpt me verkeerd (: Eerder dat dit topic bedoeld is om te zien of er interesse is en zo ja: wat mensen dan leuk zouden vinden. Persoonlijk is die verhaallijn toch wel anders naar hoe ik een zombie apocalypse zie en ik hoop eigenlijk dat er weer wat meer leven komt in de RPG-scene hier op Q.

Meer leven in de RPG brouwerij is altijd goed!

Omnia mutantur, nihil interit

Ik ben zeker eventueel in voor een zombie apocalypse RPG, of iets anders post-apocalypse (of überhaupt iets anders in general dan inderdaad nog een schoolsetting want die heb ik nu wel genoeg ;'D).

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Ik zou dit zeker leuk vinden! Het ligt een beetje aan wanneer je hem opent of ik mee zou doen (drukke periode in januari), maar dit thema lijkt me amazing!

[ bericht aangepast op 31 dec 2024 - 14:51 ]

love me until I love myself

Mij lijkt een zombie rp erg leuk!

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Yay. Leuk!! En bedankt voor de reacties. 🤗 Wanneer zou het voor iedereen (die mee zouden willen doen) uitkomen dat het geopend wordt?

Ik ben sowieso in voor any kind of apocalypse! Ik ben wel aan het afstuderen in jan/feb dus ik zal na mijn vakantie (6 jan) iets minder actief zijn, maar ik doe graag mee (blush)

Whittaker -> Mando

ThestraI schreef:
    Yay. Leuk!! En bedankt voor de reacties. 🤗 Wanneer zou het voor iedereen (die mee zouden willen doen) uitkomen dat het geopend wordt?

Voor mij persoonlijk komt het, het beste uit eind januari, maar ik begrijp natuurlijk dat mensen misschien wel eerder willen beginnen. Dan is dat helemaal oké natuurlijk en sluit ik eventueel wat later aan.

love me until I love myself

ThestraI schreef:

Voor mij maakt het niet perse uit wanneer deze eventueel geopend wordt! Ik heb deze maand wel een examen gepland staan waar ik de komende week extra hard voor moet leren dus het kan zijn dat posten wat trager verloopt.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

ThestraI schreef:

Ik heb geen voorkeur! Wat mij betreft kan het morgen geopend worden hahaha!

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Ik heb al een FC, I'm ready :Y)

Whittaker -> Mando