• Haaii bittziess ^_^
    Jaah, ik heb wee een ideetje en deze keer ga ik het van ee boek gebruiken met de naam: Zoete Wraak. Maar, ik zou willen weten wat jùllie ervan vinden ^_^ En zouden jullie onderstaande vragen even willen invullen? Here we go =D

    Het schooljaar is al een poosje bezig als Hester als nieuwe leerling in de klas komt. Ze ziet er heel gothic/emo uit, met haar krijtwitte gezicht en zwarte kleren. Ook heeft ze zo'n rare trekkjes want zo krijgt ze het woord 'bloed' niet over haar lippen en heeft ze een rat als troeteldier.
    Stefanie,Brian en Dave, die niet zo goddelijke drievuldigheid in haar nieuwe klas, vinde het maar niks. Maar alles loopt pas écht uit de hand als ....*, de knappe stagaire Nederlands, wat voor Hester voelt. Van dan af neemt hun jaloezie demonische proportis aan...


    Om eerlijk te zijn zou ik het verhaal zelf écht graag schrijven omdat ik het boek las en weet dt het een erg leuk, spannend en mooi boek is dat soms wel wat dramatisch is. Nou, hier de vraagjes:

    -Wat vinde jullie ervan?
    -Is hetgoed als k het mijn draai geef maar toch stukjes vanht boek letterlijk overneem?
    -Titel Zoete Wraak of iets anders?
    -Is het erg als Th er niet zou inkomen?
    -Zou je hem make?


    xoxo'<3

    Iemand? [/Sorry mods]

    -Wat vinde jullie ervan? Leuk dat je het non-TH houd, en het verhaal lijkt me wel wat!

    -Is hetgoed als k het mijn draai geef maar toch stukjes vanht boek letterlijk overneem? Je moet er je eigen draai aan geven, ander pleeg je fraude darling! ;] Maar een paar kleine stukjes kunnen geen kwaad, lijkt me.

    -Titel Zoete Wraak of iets anders? Kort maar krachtig, zeker doen!

    -Is het erg als Th er niet zou inkomen? No problemo!

    -Zou je hem make? Ja. Maar ik wil toch eerst kijken of het verhaal me bevalt, maar ik lees in ieder geval de eerste paar delen!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    -Wat vinde jullie ervan?
    Leuk idee <3
    -Is hetgoed als k het mijn draai geef maar toch stukjes vanht boek letterlijk overneem?
    Tuurlyk waarom niet ?
    -Titel Zoete Wraak of iets anders?
    Leuke titel
    -Is het erg als Th er niet zou inkomen?
    Nein
    -Zou je hem make?
    Jaaah


    I found myself in Wonderland.

    Nog?

    -Wat vinde jullie ervan?
    Super!<3
    -Is hetgoed als k het mijn draai geef maar toch stukjes vanht boek letterlijk overneem?
    Ik zou het niet letterlijk overnemen maar in je eigen woorden zetten!
    -Titel Zoete Wraak of iets anders?
    Zoete wraak!
    -Is het erg als Th er niet zou inkomen?
    Nee super leuk juist!
    -Zou je hem make?
    Ofcourse hunny!<3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wat vinde jullie ervan? Super idee, het is eens iets anders!

    -Is hetgoed als k het mijn draai geef maar toch stukjes vanht boek letterlijk overneem? Ja, ik ken het boek niet, dus het stoort me zeker niet.

    -Titel Zoete Wraak of iets anders? Hij is leuk, maar je kan mss ook iets in engels proberen.

    -Is het erg als Th er niet zou inkomen?Ik kan daar mee leven :)

    -Zou je hem make? For sure. Zeg het maar als er een deel online staat <3


    I did not hit you. I just high-fived your face.