• Hoi allen, ik ben eigenlijk wel heel nieuwsgierig in wat voor sectoren alle actieve Q'ers werken! We zijn allemaal een beetje creatief, maar doe je daar ook iets mee in je baan? Of ben je juist een stay-at-home mom/dad, of student? En misschien hebben we wel dezelfde achtergrond, maar doen we toch ander werk (of juist hetzelfde). Dus kom maar op; wat doet iedereen in het dagelijks leven?

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ik ben master in de pedagogische wetenschappen en doe nu halftijds een postgraduaat cultureel erfgoed en ben halftijds administratief medewerker in de bib (hate my colleagues love my work; but imma find something more fun when i graduate again).

help

Ik volg de master tot Geestelijk Verzorger en werk op de universiteit.

The truth is out there.

Ik heb een hele tijd niet geweten wat ik nou eigenlijk moest met mijn leven. Na de middelbare school begon ik op de Pabo, maar na één jaar bleek al direct dat dit niets voor mij was. Na een tussenjaar ben ik toen de richting van de kinderopvang op gegaan. Die opleiding heb ik wel afgemaakt, maar daarna wilde ik toch graag nog iets anders. Daarom zit ik ondanks het feit dat ik inmiddels 25 jaar ben, nog middenin mijn studie.
    Ik studeer Cultureel Erfgoed en ben momenteel bezig met de minor Archivistiek. Daarnaast doe ik vrijwilligerswerk bij Beeld & Geluid in Hilversum, waar ik me bezighoud met de platencollectie. Dat vind ik helemaal geweldig en ik hoop dan ook om volgend jaar mijn afstudeerstage bij Beeld & Geluid te kunnen lopen en er dan ook 'voor het echie' aan het werk te gaan. Toch wel fijn om eindelijk wat toekomstperspectief of in ieder geval toch een doel/ambitie te hebben!

"Finally the flesh reflects the madness within."