• Hoi allen, ik ben eigenlijk wel heel nieuwsgierig in wat voor sectoren alle actieve Q'ers werken! We zijn allemaal een beetje creatief, maar doe je daar ook iets mee in je baan? Of ben je juist een stay-at-home mom/dad, of student? En misschien hebben we wel dezelfde achtergrond, maar doen we toch ander werk (of juist hetzelfde). Dus kom maar op; wat doet iedereen in het dagelijks leven?


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik werk in het hoger onderwijs!


    Omnia mutantur, nihil interit

    Momenteel ivm zwangerschap zit ik thuis.
    Ik heb een koksdiploma, maar momenteel nog een contract bij een slagerij in een Duitse supermarkt.
    Zodra de kleine geboren is wil ik heel graag een heftruckcertificaat gaan halen en vrachtwagens afladen en laden. Dit komt puur omdat mijn vriend vrachtwagenchauffeur is en ik een paar keer mee heb gereden. Toen vond ik dat zo leuk om te zien hoe de vrachtwagens geladen en afgeladen werden. En ja, daar komt de inspiratie vandaan 🙈
    En in de iets verdere toekomst zou ik heel graag voor automonteur leren.
    Mijn vriend ziet mij ooit nog op de vrachtwagen, maar gezien ik teveel angst heb om ern autorijbewijs te gaan halen, denk ik dat dat niets wordt.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2024 - 19:15 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Student hier! 🤓


    love me until I love myself

    Ik werk als leerkracht in het basisonderwijs!


    Tell me about it, stud.

    Ik ben leerkracht Nederlands en geschiedenis in het secundair onderwijs :Y) En ik wil de kant van leerlingenbegeleiding opgaan.


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Ik heb een diploma in Energie- en Procestechniek en werk als Productie/Proces Engineer bij een chemische fabriek ^^
    Vraag me het afgelopen jaar wel steeds vaker af of ik wel het juiste gestudeerd heb (iets met een reorganisatie en mijn huidige functie/werk niet echt leuk vinden), dus in mijn achterhoofd zit dat wel heel erg vast, maar zou niet weten hoe ik nu iets anders moet studeren of wat ik dan wel wil doen afgezien van schrijver worden


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik ben (eerstegraads) docent Nederlands! c: Dus ik mag betaald pubers vervelen <3


    You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

    Game developer! Na heel wat omweggetjes haha. Ben er uiteindelijk gewoon voor gegaan en werk nu in AAA. ;-;


    Caution first, always.

    Ik ben afgestudeerd paleontoloog/ geoloog, maar ik woon in Zweden en spreek de taal nog niet vloeiend, dus het is moeilijk om werk te vinden in mijn vakgebied. Dus ik werk atm als schoonmaker bij mensen thuis. Ik geloof dat ik een hit ben bij de oudere klanten :Y)


    "We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"

    Turian schreef:
    Ik ben afgestudeerd paleontoloog/ geoloog, maar ik woon in Zweden en spreek de taal nog niet vloeiend, dus het is moeilijk om werk te vinden in mijn vakgebied. Dus ik werk atm als schoonmaker bij mensen thuis. Ik geloof dat ik een hit ben bij de oudere klanten :Y)



    Echt als ik lees dat sommige Q'ers gewoon in het buitenland zijn beland zit ik hier echt van :o
    Zo gaaf Belle hahaha, ik heb een vriendin die in Malmö/Stockholm woont, Zweeds is echt zo verwarrend, hopelijk gaat het je goed af!
    Heel fijn dat je in de tussentijd een fijne baan bij de oudjes hebt *O*


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ben bijna klaar met een studie Cognitive Science en AI, en ik ben net begonnen met een studie podiumtechniek.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik werk bij een ziekenfonds.

    Niet meteen wat ik tijdens mijn studie Geschiedenis voor ogen had, maar work-life balans is voor mij toch belangrijker dan carrière. 😊


    The soul needs autumn.

    Ik ben pedagogisch medewerker en werk op een bewuste kinderopvang 0 tot 4 jaar.

    Laatste tijd twijfel ik wel over mijn precieze weg. Ben dol op de kinderen, de ouders maar afgelopen jaar voor het eerst stagiaires mogen begeleiden en daar kreeg ik heel veel energie van. Ook gaven zij terug dat ik dit enorm fijn deed dus dat zou ik wel meer willen doen en omdat de vier dagen die ik werk toch wel heel pittig is zou ik eigenlijk heel graag 1 of 2 dagen in de week op kantoor dingen doen maar waar ik nu werk is daarvoor vrees ik te klein


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wat ontzettend leuk om te zien hoe divers mensen een baan hebben (:

    Ik ben zelf orthopedagoog in de gehandicaptenzorg.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik zit momenteel in het vierde en tevens laatste jaar van de opleiding verpleegkunde en ik kan niet wachten tot ik aan het werk kan zodra ik mijn diploma heb! Naast dit werk ik als verzorgende in een verpleeghuis. 1 á 2 weekenden per maand 'vast' en ik probeer nog wat extra dienstjes bij te snoepen waar ik kan.
    Wanneer ik mijn diploma heb, wil ik aan het werk in het ziekenhuis.


    What if he's written 'mine' on my upper thigh, only in my mind?