• Hi allemaal,
    Hoe handig is het om een topic te hebben waar je allerlei leuke aanraders en tips en tricks met elkaar kunt delen over echt alles! Ga je een dagje naar een andere stad, maar heb je geen idee waar je daar lekker kunt lunchen of leuk kunt winkelen vraag het dan hier! Ga je op vakantie en zoek je aanraders scroll dan lekker door dit topic en wie weet kom je wat tegen! En ook als je gewoon uit jezelf ergens bent geweest en dat echt een aanrader vindt, drop het in dit topic!

Help a girl out you know <3

love me until I love myself

ThestraI schreef:
    (...)
    Is dat zo? (goes searching) Het werkt!! Zo leuk! Bedankt voor het delen, haha.

Jaa, geen probleem 😊 Vond het ook zo'n leuke uitvinding

Tijd voor koffie.

Krokant schreef:
    Als je "daylist" zoekt in Spotify en je op die playlist klikt, geeft Spotify een samenvatting van wat je op die dag, op dat moment over het algemeen luistert

Hahahaha, ja, die 'daylist' kwam ik woensdag ook tegen, rond een uur of 17 had ik de 'happy folk romantasy wednesday evening' daylist, die om 20:19 bijgewerkt zou worden.

Ik zou op woensdagavonden vooral naar 'mood music' en 'warrior' luisteren hahaha. Daarom adviseerden ze romantasy, happy folk, moody, granola vibes, situationship and heartache.

Hahahahaha, wat?

Ben wel benieuwd naar wat het nu is. *zoekt in Spotify*

HAHAHAHA oké, de huidige daylist (die wordt bijgewerkt om 04:47) is op zich wel mijn stijl.
    "nostalgia graduation friday late night".
    Ik zou vooral op late vrijdagnachten lusiteren naar 'indie' en 'cheerful', dus suggereren ze graduation, nostalgia, summer camp, microcore, 2000s and hipster.

Tbh, met Could Have Been Me, Tear In My Heart, Little Talks, Mr. Brightside, It's Time, Welcome To The Black Parade, House of Gold, Boulevard of Broken Dreams, Thnks fr th Mmrs, Teenagers, Holiday, The MIddle, Sk8er Boi, I'm just a Kid, House Of Memories, Dear Maria Count Me In, We Didn't Start The Fire, Misery Business en Wake Me Up When September Ends vind ik het eigenlijk wel een hele goede playlist???? Waarom moet die verversen om 04:47, dat is gemeen :(

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Op de app 'Too Good To Go' zetten bedrijven en ondernemers eten wat bijna over datum gaat en ze weg moeten gooien. Voor een klein bedrag krijg je vaak een boel eten terug. Het stemt af op je locatie.

Tijd voor koffie.

Derks schreef:
    (...)

Waarom moet die verversen om 04:47, dat is gemeen :(

Iets te laat, maar als je nog eens een daylist krijgt met goede nummers kan je hem gewoon opslaan als een aparte playlist :P (Drie bolletjes > toevoegen aan een playlist > nieuwe playlist)

Heaven is a place that we all have

Zooo handig en leuk dit allemaal! MT

someone out there feels better because you exist

Triad schreef:
    (...)

Iets te laat, maar als je nog eens een daylist krijgt met goede nummers kan je hem gewoon opslaan als een aparte playlist :P (Drie bolletjes > toevoegen aan een playlist > nieuwe playlist)

Ik krijg nu steeds dezelfde daylist, alleen de naam wijzigt telkens 😂😂😂 dus ik hoef niet meer te vrezen

Wel thanks voor deze super tip 🤟🏼

[ bericht aangepast op 17 dec 2024 - 20:16 ]

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly