• heej levende/dode/levenloze wezens :P

    ik zit met een probleem:

    ik ben de laatste tijd heel erg gestress als het om school gaat, waardoor ik minder eet en ik moest zelfs gisteren hyperventileren :O nu moet ik van school (en van mezelf) naar de BOMS (beter omgaan met stress). en diezelfde dag kreeg ik ook nog een 2 voor engels :(

    hebben jullie hier ook zò last van :S


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Een vriendin van mij heeft het,
    die gaat 2 uur per week naar zo'n groep toe ofzo XD

    Ik had faalangst op de bassischool


    Don’t waste your feelings and your hopes on love

    FaalAngst ... heb ik


    Your Butt is Mine!

    ben in ieder geval niet de enige :D


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Heb ik eigenlijk niet zo'n last van.
    Ik doe alleen ergens moeite voor, als ik het écht wil.
    En daarom begin ik denk ik ook niet over zoveel andere dingen te stressen =/

    Maar die BOMS zal je vast helpen, toch?^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ja ik heb faalangst, en dan nog het meest voor wiskunde want ik ben daar niet zo goed in. En ik heb ook watervrees, en elke keer als ik in het diepe zwembad kijk (en ook het ondiepe meestal) raak in in paniek en alles. Nu zit ik op zwemles (ik heb mijn a diploma nog nie eens) om mijn watervrees te laten zakken.

    x.


    you're my favourite part of the day ~

    Ik heb dat. Ik ga elke dag nu naar Groningen toe * verreizen* x)
    En krijg daar ondertussen school enzo, omdat ik het in een extreme vorm heb.


    ~

    Ik had dat toen ik in het eerste zat, maar het is nu voorbij. Ik had dar een medicijtnje vr ofzoiets, can't remember the name >.<


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Ja ik heb faalangst, en dan nog het meest voor wiskunde want ik ben daar niet zo goed in. En ik heb ook watervrees, en elke keer als ik in het diepe zwembad kijk (en ook het ondiepe meestal) raak in in paniek en alles. Nu zit ik op zwemles (ik heb mijn a diploma nog nie eens) om mijn watervrees te laten zakken.

    x.
    ik durf ook niet in diepe zwembaden xD en ik ehb ook maar 1 diploma, verder heb ik ook ngo hoogtevrees, sociale vaalangst en nog wat dingetjes (onweer :S ) en ja ik idd ook bij wiskunde


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    o jaa ik heb nu ook last van stuipdingese. kon een uur geleden amper een pagina sluiten omdat mijn poot zo trilde :S


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    ik ehb precies het zelfde.

    -ik haal lage cijfers
    -ik leer me rot voor alles
    -ik eet al sinds 2 weken niks meer..

    Dus ej bent niet de enigee

    WTF Ik heb precies het zelfde! Ik moet naar de BOF
    Beter omgaan (met) faalangst.
    Soms hyperventileer ik ook, bij moeilijke toetsen enzo. Terwijl ik goede cijfers haal ben ik als de dood dat ik blijf zitten omdat mijn Wiskunde en Scheikunde een ramp is. Ik ben een idioot kind, ik weet het, maar het suckt echt ;S Ik heb ook veel minder trek in eten enz.
    Sterkte hoor ;)


    Caution first, always.

    In onze klas hebben wij de perfecte oplossing voor faalangst.We hebben een soort Wensdoos,waar iedereen wensen en van alle dingen in mocht steken,en elke week halen we er 2 uit.Zo leer je dat.Andere mensen gaan je heus niet uitlachen,of je raar vinden,en dat heb ik gemerkt.Stel het voor aan je leerkracht.Misschien helpt dat.
    x.


    I love cookies!As it is with chocolate!

    ik ehb precies het zelfde.

    -ik haal lage cijfers
    -ik leer me rot voor alles
    -ik eet al sinds 2 weken niks meer..

    Dus ej bent niet de enigee

    Als je twee weken niets eet ben je dood.


    I love cookies!As it is with chocolate!

    Ik lijd aan chronische hyperventilatie aanvallen.


    death to the one at the end of the serenade.