• Ik weet dat hier eerder een topic over is gestart, maar zou er iets mee gedaan worden? Voor de mensen die niet weten waar ik het over heb: Om die rollentopics, - die ik o zo irritant vind - niet meer in het actieve forum te plaatsen?
    x.


    ok

    ja das een idee voor de mensen di een rol willen gaan gwn naar die subforum ;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ja das een idee voor de mensen di een rol willen gaan gwn naar die subforum ;)

    Hèhè, iemand die het met mij eens is, hoi.(cat)


    ok

    Ik vind die dingen ook zo irritant. Kunnen de mensen van tegenwoordig niks meer zelf bedenken? XD


    I live for the applause, you will die for it.

    Voor man, geen zin om alles op te schrijven, gewoon wat er allemaal boven me staat^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik vind die dingen ook zo irritant. Kunnen de mensen van tegenwoordig niks meer zelf bedenken? XD

    Sommige mensen kunnen indd niks zelf bedenken, zoals ik. Hihi, nee, maar ik doe het zelf ook eigenlijk, maar ik vind het gewoon irritant als ik bijvoorbeeld een boeiend topic wil zoeken, en ik dan dat krijg ofzo. Dan staat er op een topic iets heel ergs, en dan zie je dat het een verhaal is --'
    x.


    ok

    nja mij maakt het niet uit hoor...
    ik bedoel als het dan toch niet boeiend is okej klik ik het weg... ik vind het een kleine moeite maarja zo ieder zijn eigen mening hea...


    A Noble was Born in Chaos

    nja mij maakt het niet uit hoor...
    ik bedoel als het dan toch niet boeiend is okej klik ik het weg... ik vind het een kleine moeite maarja zo ieder zijn eigen mening hea...

    Ja dat is wel waar, maar toch wil ik het weghebben, hihi. [/mening]
    x.


    ok

    Done (Y)


    Dit is mijn signature...

    Mee eens! Als je op het forum bent om te praten en niet voor een rol kan het zo ontiegelijk irritant zijn.

    Done (Y)

    Dankjewel!
    x.


    ok


    Tegen x3.


    A. ikmisje.