• Nouja één van mijn beste vriendinne had eerst 1 lief waar ze blij mee was , en nu heeft een andere jonge het aangevraagt met haar , en weet ge wat ze zei tegen mij ? " Jhaa ik zeg ja en laat dat zo , die 2 kenne elkaar toch ni dus die zulle da ni te wete komen..."
    Dus nu heeft ze 2 lieven , maar ik ken da eerste lief en vraag mij af of ik da moet zege tege hem of niet ?


    Jullie zullen altyd by ons blyven x

    Nee, het zijn eigenlijk niet echt jou zaken, laat het haar maar beter zeggen. Als ze het niet wil doen, dan moet je haar maar in de problemen laten komen, want anders krijg jij later misschien problemen met haar.:')
    x.


    ok

    ik zou eerst met je vriendin gaan prate;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    praten zou ik ook eerst doen


    Your Butt is Mine!

    Nee, het zijn eigenlijk niet echt jou zaken, laat het haar maar beter zeggen. Als ze het niet wil doen, dan moet je haar maar in de problemen laten komen, want anders krijg jij later misschien problemen met haar.:')
    x.

    Nouja , maar als haar eerste lief fzo dr achter komt is het zowizo omzeep =S


    Jullie zullen altyd by ons blyven x

    ik zou eerst met je vriendin gaan prate;)

    Heb ik al gedaan ,, maar als het over jongesn gaat luistert ze toch niet naar mij , dusja..


    Jullie zullen altyd by ons blyven x