Ik heb al sinds 2017 geen topic aangemaakt dat geen spelletjestopic was
He!
Zijn er op Q toevallig mensen die in hun eentje al eens een verre reis (buiten Europa) gemaakt hebben? Heb je tijdens de trip ooit spijt gehad dat je alleen gegaan bent?
Ik wil al jaren heel graag naar Japan en ik ben nu op een punt gekomen waar ik dat prima zelf zou durven, maar ik ben een beetje bang dat ik me daar dan ineens eenzaam voel als ik die momenten niet met iemand kan delen. Tegelijkertijd ben ik echt zo introvert als de pest en vond ik het tijdens mijn stage in het buitenland ook superleuk om in mijn eentje de hort op te gaan en haalde ik daar ontzettend veel zelfvertrouwen uit lol.
Ik ben wel benieuwd om te horen wat jullie pros en cons zijn (het liefst uit eigen ervaring haha). Ik zit letterlijk op 50/50. Enerzijds zou ik het tof vinden om zoiets samen te doen, anderzijds wil ik alles rustig in me op kunnen nemen zonder dat ik me bezig hoef te houden met iemand anders, vooral de eerste keer :W
De reden dat dit überhaupt een 'issue' is, is omdat de persoon met wie ik dit wil doen waarschijnlijk nog een aanzienlijke tijd niet zal kunnen (als in, dit jaar), terwijl ik nu eindelijk de ruimte heb om zoiets vets als dit te gaan ondernemen (studie af, leuke baan, woning etc). Ik wil gewoon gaaaaaaan at this point :W
Caution first, always.