Satoru schreef:
(...)
Oh no! Maybe we can help?
I hope so because it's looking hopeless :c
NVIDIA had nieuwe driver updates, dus die ging ik installeren. Toen hij bijna klaar was, viel m'n beeldscherm ineens uit en hoorde ik twee piepjes. Display kwam weer terug, ik dacht, weird flex but ok. Wist niet zeker of de driver installatie was gelukt want hij stond nog in beeld, dus ik runde hem nog een keer. Toen kreeg ik weer hetzelfde probleem met het wegvallen van m'n beeldscherm. Toen dacht ik, doe maar even een reboot. Na de reboot wilde m'n desktop niet inladen? Hij bleef zwart, de muis was wel zichtbaar en ik kreeg ook het menu van ctrl + alt + delete, maar zodra ik op taakbeheer klikte werd alles weer zwart.
Oeps?
Toen de uitknop lang ingedrukt voor een force shutdown, en bij het opnieuw opstarten deed m'n desktop het weer en ging ik kijken of Windows updates moest hebben. Dat was zo, dus die liet ik runnen. Halverwege de eerste van de drie kreeg ik zo'n blue screen of death met critical_process_died. Dat klinkt niet zo best, of wel? :c Hij startte zichzelf opnieuw op en kwam toen in zo'n "voorprogramma" terecht? Geen idee hoe dat heet, maar daar zie je de core temperature en hoe snel de fan draait, en nog meer dingen waar ik geen verstand van heb. Als je uit dat menu klikte, startte hij opnieuw op en kwam je er weer terecht.
Toen nog een force shutdown gedaan, en toen terug naar de Windows updates. Daar duurde het laden héél erg lang, bleef hij hangen op 7% downloaded, en toen weer een blue screen of death. Nu zit ik nog steeds in diezelfde loop van opstarten, Windows updates die niet willen laden, en dan een foutmelding. Zag in de task manager dat m'n Disk op 100% zit dus die heeft het somehow zwaar met dit alles :')
Als iemand iets weet, is diegene voor altijd mijn held <3
Dramatic