SPECS schreef:
(...)
Inktzwart heeft mijne gemaakt en ze was awesome. Ze heeft geen cover shop nu maar ze bood zich aan en ze had er wel veel plezier aan. Ondanks dat er vijf revisies waren omdat ik picky ben:W dus zeker een aanrader, gewoon even aankloppen of ze zin/tijd heeft (bloos)
En hallooooo Leah. Wat leuk om jou weer eens te zien hier *O*
God dit gaat verwarrend worden lmfaooo
Maar wat betreft covers, @Leah, inderdaad eens rondvragen. Ik wil ook wel wat proberen, maar ik ben geen groot wonder. Persoonlijk gebruik ik Canva, dat is super gebruiksvriendelijk voor noobs en heeft een hele hoop templates die je kan aanpassen naar behoefte. Veel is ook gratis.
Elentiya schreef:
(...)
Oeh, ik ga zometeen gauw lezen!
Mijn proloog is klaar! Nu alleen nog plaatsen, haha. En dan in de komende dagen door met de eerste hoofdstukken en sleutelen aan het verdere plot.
Met welke regelmaat gaan jullie proberen je nieuwe hoofdstukjes te plaatsen? Elke week, elke twee weken, of..?
Ik ga elke twee weken proberen, maar ik heb een drukke paar maand voor me, dus er kan al eens wat langer tussen zitten. Vooral rond mei ga ik allicht niet al te veel posten ahaha, got so much work then
Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried