• In dit topic krijg je een vraag per dag, gewoon, omdat het kan (krul)

    Elke dag zal ik een andere vraag posten, zie het als de algemene boekje van 365 vragen. Misschien komt het antwoord je zo te binnen schieten? Misschien moet je er even over nadenken.

    Hoe dan ook, ik kijk uit naar jullie antwoorden! (blush)



    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    15 februari 2024
    Welk muziek nummer kan jij de hele dag op repeat afspelen?

    Dit veranderd bij mij ook vaak, momenteel is het met name Wired For worthless (Citizen Soldier) en Een Vechter, Een Zwoeger (Legally Blonde), die ik recentelijk heb herontdekt. En twee nummers die vaker voorbij komen zijn voor mij ABC cafe (Les Mis) en Der Tanz der Vampire (van shocker: Tanz der Vampire).


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    SPECS schreef:
    15 februari 2024
    Welk muziek nummer kan jij de hele dag op repeat afspelen?


    Brook - Bink's sake

    RSK schreef:
    (...)

    being alive


    Ik vond het moeilijk om er een antwoord op te geven. Maar dit is echt wel een goed antwoord, doet me beter voelen haha.


    "I wonder if life smokes after it fucks me"

    SPECS schreef:
    15 februari 2024
    Welk muziek nummer kan jij de hele dag op repeat afspelen?


    Dat verandert wel nog eens vaak maar momenteel:
    Popular monster - falling in reverse
    Animals - Maroon 5
    Cult of dionysus - the Orion experience
    Ick - lay banks

    [ bericht aangepast op 16 feb 2024 - 7:57 ]


    "I wonder if life smokes after it fucks me"

    SPECS schreef:
    15 februari 2024
    Welk muziek nummer kan jij de hele dag op repeat afspelen?

    Zoals de anderen aangeven, durft dat wel eens te veranderen. Number One - Bankai van Shiro SAGISU en Hazel Fernandes is wel zo'n banger waar ik af en toe naar teruggrijp.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    SPECS schreef:
    15 februari 2024
    Welk muziek nummer kan jij de hele dag op repeat afspelen?


    Dit is letterlijk per dag afhankelijk, en dan nog heb ik meestal geen nummer. Maar de afgelopen paar dagen zit End of an Empire van Turisas continu in m'n hoofd en ik ben het nog niet zat, so I guess that counts, haha.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2024 - 8:13 ]


    Stenenlikker

    Renna schreef:
    (...)
    Give it a listen, het voelt namelijk niet als 10 minuten 🥰🙌🏼


    Amen, sis!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    16 februari 2024
    Tegen wie kijk je op?


    You were born original, don't die as a copy.

    Naar wie kijk ik op of tegen wie kijk ik op? Want er is wel een verschil denk ik?


    help

    SPECS schreef:
    16 februari 2024
    Tegen wie kijk je op?


    Als ik naast jou sta, kijk ik zeker tegen jou op, want jij bent een extreem lange Limburger en ik ben maar klein :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    18 februari 2024
    Wat is jouw favoriete herinnering?


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    18 februari 2024
    Wat is jouw favoriete herinnering?


    Moeilijk om er maar eentje uit te kiezen, dus ik ga voor een gewone fijne herinnering. Met mijn beste vriendin in een huisje zitten tijdens NaNo en teveel boerenkool in een te kleine pan proberen te maken, rennen door de sneeuw, ploegen door het bos (peerdruiktstal), wistjedatjes schrijven, en vooral voor een maand lang doen alsof schrijven ons beroep is en er geen andere zorgen op de planeet bestaan.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Moeilijk om er maar eentje uit te kiezen, dus ik ga voor een gewone fijne herinnering. Met mijn beste vriendin in een huisje zitten tijdens NaNo en teveel boerenkool in een te kleine pan proberen te maken, rennen door de sneeuw, ploegen door het bos (peerdruiktstal), wistjedatjes schrijven, en vooral voor een maand lang doen alsof schrijven ons beroep is en er geen andere zorgen op de planeet bestaan.

    I fully second this ❤
    Including getting properly tipsy for the first time in my life


    Dramatic

    Ah man I'm too depresso to answer that right now hahaha


    help

    SPECS schreef:
    18 februari 2024
    Wat is jouw favoriete herinnering?


    Pfoe.

    Eh, een van de momenten die echt out-of-my-world voelde dat enigszins sociaal was: toen ik met The Struts drankjes ging doen na het concert nadat de frontman (Luke Spiller) mij en een vriendin meevroeg naar de bar lmao. Tijdens het concert had ik van de basgitarist (Jed Elliott) z'n plectrum gekregen dus dat was ook al heel erg cool hahaha.

    En een fijne herinnering van iets wat ik alleen deed: de eerste anderhalve week van m'n trein railtrip door Duitsland in 2022. Vooral de dagen dat ik bij de Bodensee en in het Berchtesgadener Land was. Prachtig weer (wel een beetje te warm eigenlijk hahaha), bergjes, meertjes, love that.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly