... IK!
Hoi iedereen,
Ik heb geweldig nieuws voor jullie allemaal... Ik ben namelijk terug op Q!
Terug? Hoezo? Wie?
Ja, terug op Q na ~ z e v e n ~ jaar weg te zijn geweest van Quizlet!
Misschien herkennen sommige OG's me nog als Lotta, Novoselic, Facts, Beatle, PapiIlon, C0BAIN of een van mijn andere namen. Tussen 2013 en begin 2017 (tussen mijn elfde en vijftiende) was ik actief op Quizlet, waarvan een paar jaar zeer intensief. Voor een tijdje was ik ook bèta-reader. Ik overdrijf het niet; bijna al mijn vrije tijd bracht ik hier door. Ik had een erg moeilijke jeugd en Q gaf me een community die mij gewoon accepteerde zoals ik was. Maar in de laatste paar maanden werd mijn thuissituatie zo hectisch dat ik minder en minder op Quizlet kwam, tot ik op een dag de verbinding met de site totaal verloren was en ik mezelf op inactief zette.
... Tot nu
Eigenlijk is dat een leugen; in 2021 (?? zoiets??) kreeg ik volgens mij een e-mail van ene ~ Guido ~, de achteraf sketchy blijkende nieuwe admin, die om donaties vroeg om Quizlet te redden van de ondergang. Helderziend als ik was heb ik toen niks gedoneerd (sorry, maar achteraf gezien toch geen sorry), maar vanaf toen begon ik wel één of twee keer per jaar te checken hoe het nog ging met de site, en gisteren deed ik dat opnieuw.
Maar nu deze keer logde ik in om een paar gênante foto's die ik ook gepost had te verwijderen, en van het één kwam het ander en nu ben ik er weer
Ik wil de post niet te lang maken want voor hetzelfde geld reageert niemand erop lol, maar ik voel me een fossiel en heb een update nodig over wat ik allemaal gemist heb in die zes jaar!
Een paar zeer dringende vragen:
Liefs <3
[ bericht aangepast op 26 okt 2023 - 22:36 ]
I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it