Ik lach, want wie had gedacht dat ik ooit nog hier zou belanden. Ineens stond quizlet in mijn mailbox, een belletje ging rinkelen, de plek waar ik als kind al mijn verhalen schreef, mijn toevluchtsoord. Ik denk dat ik toen een jaar of 11 of 12 was toen ik hier begon. Ik ben nu 27. Inmiddels heb ik mijn eigen boek geschreven(helaas nog niet uitgebracht) en ben ik altijd blijven schrijven. Ik besloot op de link van Quizlet te klikken, maar die werkte helaas niet meer. Tot ik bedacht he, Facebook bestaat nu wellicht hebben ze daar een pagina. En ja hoor en zo vond ik de nieuwe naam van deze site.
Ik vind het leuk om weer terug te zijn van weg geweest. Ik ga eerst maar is even grondig weer alles doorlezen want er ruim 10 jaar uitgeweest. Overal staat bij " een decennia geleden" lang dus haha.
Waarschijnlijk verwijder ik eerst alles wat ik ooit geplaatst heb, want ik zou graag met een schone lei beginnen. En alle mensen uit de tijd van toen....hebben jullie quizlet ook weer herontdekt of zijn jullie al die jaren trouw online aanwezig geweest hier?
If you can dream it, you can do it❤️