A.K.A. De enige goeie scène uit beide films <3
R O L L E N
Nummers = Cabin nummers Rood = vermiste kamper NPC (blauw) = Non Player Character; wordt door iedereen gespeeld Doorstreept = dood G = Gereserveerd HC = Head counselor Geen cabin voor jouw god van keuze? We fiksen dat wel.
C A M P A C T I V I T I E S
Zwaardvechten (Petra Yaxley, Silas Perry)
Lichamelijke vechttechnieken (James Scott,Caerwyn Teague)
Boogschieten (Chiron, -, -)
Pegasuslessen (Katarina Madden, -)
Theorie - Monster vechttechnieken (-,-)
Theorie - Mythologie (-, -)
Kano races (Naiaden, -)
Muurbeklimming (Saters)
Zwemmen en strandtijd (Nereïden)
Sport - Volleybal (-, -)
Zangstonde aan het kampvuur (Hazel Whitlock, -)
1. Z E U S [HC - Lichamelijke vechttechniekeninstructeur] James Scott | 22 | 1.6 | Mexx / Garrett 3. P O S E I D O N 4. D E M E T E R [HC] Orlanda Stanislav | 15 | NPC Iedereen 5. A R E S [Pegasusinstructeur] Katarina Madden | 17 | 1.3 | Marthe / Tolkien [HC] Mart Beckett | 22 | 1.4 | Saar / Ken_ 6. A T H E N A [HC - Zwaardvechtinstructeur] Silas Lincoln Perry | 19 | 1.2 | Saar / Ken_ 7. A P O L L O [Zangstondecoördinator] Hazel Evelynn Whitlock | 19 | 1.3 | Lisa / Saureus 9. H E P H A I S T O S Nicholas Aiden Woods | 22 | 1.3 | Lisa / Saureus [HC] David Wittbrand | 17 | NPC Iedereen 10. A P H R O D I T E Caerwyn Teague | 18 | 1.5 | Marthe / Tolkien 11. H E R M E S [HC] Izelle Riona Barlowe | 21 | 1.2 | Lisa / Saureus [G] Paesano 12. D I O N Y S O S Diana Chapman | 19 | 1.4 | Saar / Ken_ [HC] Ilyas Zoilos | 14 | NPC - Iedereen 13. H A D E S |
14. I R I S [HC] Alicia Stanford | 17 | NPC - Iedereen 15. H Y P N O S Augustus Walker | 20 | 1.3 | Saar / Ken_ [HC] Vera Kazimir | 22 | NPC Iedereen 16. N E M E S I S 17. N I K E [HC Zwaardvechtinstructeur] Petra Diane Yaxley | 20 | 1.1 | Marthe / Tolkien 18. H E B E 19. T Y K H E [HC] Olyvia Beaumont | 19 | NPC - Iedereen 20. H E K A T E [Tijdelijk HC] Jules Sébastien Hunter | 20 | 1.2 | Marthe / Tolkien Aurora Millie Ashford | 20 | 1.5 | Lisa / Saureus 21. P H O B O S Yasuo Ida | 17 | 1.6 | Mexx/Garrett O V E R I G (G R O T E H U IS) [Activities director] Neil Keaton | 31 | 1.4 | Saar / Ken_ [Activities director] Chiron | ? | NPC - Iedereen [Oracle in the cave on the beach] Rachel | 30-ish | NPC - Iedereen [Camp director] Dionysus (Meneer D.) | ? | NPC - Iedereen |
C A M P A C T I V I T I E S
Zwaardvechten (Petra Yaxley, Silas Perry)
Lichamelijke vechttechnieken (James Scott,
Boogschieten (Chiron, -, -)
Pegasuslessen (Katarina Madden, -)
Theorie - Monster vechttechnieken (-,-)
Theorie - Mythologie (-, -)
Kano races (Naiaden, -)
Muurbeklimming (Saters)
Zwemmen en strandtijd (Nereïden)
Sport - Volleybal (-, -)
Zangstonde aan het kampvuur (Hazel Whitlock, -)
R E G E L S
Het woordenminimum is 100 woorden.
Rachel (Orakel), Chiron en alle goden worden door iedereen gespeeld.
De huisregels van Quizlet en daarbij in het bijzonder het RPG-forum gelden uiteraard ook hier.
16+ is toegestaan, maar gelieve hier wel voor te waarschuwen zodat anderen het kunnen mijden als zij het liever niet lezen.
Als ik niet online ben, maakt de laatste die reageert een nieuw topic.
Als ik tien dagen niets van je hoor, kom ik je stalken xoxo
Mijn layout fiks ik later wel, ik heb honger.
Cabin info vind je hier, CHB info hier.
Saars are awesome <3
Rachel (Orakel), Chiron en alle goden worden door iedereen gespeeld.
De huisregels van Quizlet en daarbij in het bijzonder het RPG-forum gelden uiteraard ook hier.
16+ is toegestaan, maar gelieve hier wel voor te waarschuwen zodat anderen het kunnen mijden als zij het liever niet lezen.
Als ik niet online ben, maakt de laatste die reageert een nieuw topic.
Als ik tien dagen niets van je hoor, kom ik je stalken xoxo
Mijn layout fiks ik later wel, ik heb honger.
Cabin info vind je hier, CHB info hier.
Saars are awesome <3
Mijn gouden regels voor praattopics:
1. Hoe nuttelozer, hoe liever.
2. Hoe meer zielen, hoe meer spam.
1. Hoe nuttelozer, hoe liever.
2. Hoe meer zielen, hoe meer spam.
[ bericht aangepast op 29 jan 2024 - 23:51 ]
help