DreamerN schreef:
Persoonlijk ga ik elk jaar in de eerste week van augustus naar een festival (Castlefest) waar ik 4 a 5 dagen bij op de camping sta.
Verder zijn de plannen om dit moment om samen met twee vrienden van 27 augustus tot 9 september wat rond te reizen door West-Europa (om het zo maar even te noemen). Hierbij doen we namelijk Nederland, Duitsland en Frankrijk aan en komen we door Luxemburg en België. 4 attractieparken en veel wandelen door natuurgebieden en steden staan dan op het programma. (:
Eigenlijk zouden we dit jaar in september voor 15 dagen naar Orlando, Florida gaan, maar die bewaren we nu voor waarschijnlijk volgens jaar april.
Oh ik ben vorig jaar naar Castlefest gegaan! Hoop er in de toekomst weer eens heen te gaan, maar het is ons iets te duur om het elk jaar te doen haha. Deze zomer houden we het op 4 dagen Durbuy. Normaal gingen we een langere trip naar Portugal doen om mijn diploma te vieren, maar mijn vriend begint binnenkort voor het eerst een eigen appartement te huren en dat ging financieel iets te nipt worden haha.
Ik zou liever eigenlijk ook buiten de zomer reizen, maar mijn vriend is leerkracht, dus we zitten vast aan de vakanties, helaas.
[ bericht aangepast op 26 feb 2023 - 13:24 ]
help