Beter laat dan nooit, maar ik ben heel slecht met doelen stellen over het algemeen. Voornamelijk omdat ik het nooit haal, maar we doen gewoon een nieuwe poging:
- Meer schrijven (door mee te doen aan SOTY forceer ik mezelf het vol te houden weer). Ik mis het echt en wil toch ooit het 'eigen boek uitgeven' van mijn bucketlist af kunnen strepen.
- Minimaal 6 boeken lezen dit jaar.
- Samen gaan wonen met mijn vriend. Uiterlijk 31 oktober krijgen we de sleutel van ons huis C: Hij woont al alleen, maar we hebben nu samen een huis gekocht, dus yeey!
- Meer sporten/Gezonder doen? Dit is iets dat hopelijk beter lukt als ik samen woon en we elkaar dan motiveren om te sporten, want ik haat de sportschool echt en heb te weinig ruimte op een slaapkamer om ballet te kunnen oefenen of te kunnen trainen. In addition to that, meer fruit eten. Ik ben dit jaar heel goed begonnen, maar dat is al een stuk minder nu eigenlijk, oeps.
- Naar de Q-meeting gaan!
En eigenlijk meer eentje voor 2024 alvast maar: naar een psycholoog gaan. Waarom niet dit jaar? Ik wil eerst samen gaan wonen, gezien ik denk ik wel wat professionele hulp kan gebruiken na die stap. Zulke grote veranderingen zijn niet chill
[ bericht aangepast op 20 feb 2023 - 23:03 ]
It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen