• Dit is een onzin topic nou vind ik zelf, Maar 10 maanden geleden is me opa uit Marokko overleden
    En,Ik zag me opa alleen in de zomer. Maar ik heb nog steeds verdriet bijvoorbeeld op school. Maar dan troost Esmaye (Cantaffordme) Me Altijd. Maar ik weet niet veel dingen over me Opa & ik wil het wel graag weten. Maar als ik nou aan me vader ga vragen of hij dingen wilt vertellen over me opa(Want het is z’n vader) dan ben ik bang dat me vader gaat huilen ofsoxD. Maar ik heb dus een vraag, Weten jullie hoe ik het aan me vader moet gaan vragen ofso?


    xoxo Hajar

    Ja vraag het hem gewoon i mean,

    het is je opa dude!


    I found myself in Wonderland.

    Ja vraag het hem gewoon i mean,

    het is je opa dude!


    Maar ik wil me vader niet zien huilenxD

    Hajar, schatje.
    Ik weet hoe je je voelt. je kunt het best gewoon eens naar je vader toestappen op een goed moment. Zorg dat het onderwerp in een gesprek valt, en als hij gaat huilen, troosten. Hoop dat je er iets aan hebt.

    xoxo Esmaye.


    -

    Hajar, schatje.
    Ik weet hoe je je voelt. je kunt het best gewoon eens naar je vader toestappen op een goed moment. Zorg dat het onderwerp in een gesprek valt, en als hij gaat huilen, troosten. Hoop dat je er iets aan hebt.

    xoxo Esmaye.


    Jaa ik heb der wat aan

    Maar Troosten kan ik niet,want ik ga dan mee huilen you knowxD

    (...)

    Jaa ik heb der wat aan

    Maar Troosten kan ik niet,want ik ga dan mee huilen you knowxD


    Ja, ik begrijp dat wel. Maar dat geeft niet, je moet het er gewoon uitgooien.


    -

    (...)

    Ja, ik begrijp dat wel. Maar dat geeft niet, je moet het er gewoon uitgooien.


    Maar ik weet nooit wanneer het de juiste moment isxD

    (...)

    Maar ik weet nooit wanneer het de juiste moment isxD


    Maar dat hoef je niet te verwachten. Luister, toen ik net Don't jump hoorde, begon ik ook keihard te huilen, omdat mijn vader dat zo'n leuk lied vond. Je kunt nooit genoeg huilen.


    -

    (...)

    Maar dat hoef je niet te verwachten. Luister, toen ik net Don't jump hoorde, begon ik ook keihard te huilen, omdat mijn vader dat zo'n leuk lied vond. Je kunt nooit genoeg huilen.


    Ik ga het ooit proberen maar ik weet niet hoe ik het moet vragenxD

    (...)

    Ik ga het ooit proberen maar ik weet niet hoe ik het moet vragenxD


    Maar je moet het ooit doen, het is tenslotte je opa.


    -

    Vraag hem om eens een verhaaltje te vertellen over je grootvader, hij zal mss met plezier terug kijken op de goede herinneringe


    Your Butt is Mine!

    Vraag hem om eens een verhaaltje te vertellen over je grootvader, hij zal mss met plezier terug kijken op de goede herinneringe


    Soms vertelt me vader wel wat over me opa Maar dan wel de grappige dingen en dan beginnen we altijd te lachen
    Maar dingen die ik wil weten die durf ik gewoon nie te vragenxD

    nog gecondoleert:O
    ik zou het hem wel vragen... maar wel voorzichtig. rustig over je opa beginnen en als je vader het egt moeilijk krijgt gwn stomme. Maar misschien wil hij er juist wel over praten.


    I am an idiot, I move.