7-12-2022 Wat mis jij het meest aan Quizlet wanneer de site offline is? we blijven even actueel haha
Het contact met de mensen! Dat miste ik echt heel erg, sinds het weer zo levend is en je met alle 'nostalgische mensen' weer aan het praten bent... toen ineens kon het niet meer!
so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly
9-12-2022 In welk boek zou jij de hoofdpersoon willen zijn?
Momenteel toch echt wel de ACOTAR-serie. De intrigue, de feelings, de spanning en de love interests, ik hou er van en omg wat zou ik graag Feyre willen zijn!!!
Mijn eerste ingeving was leven in de Attack on Titan universe omdat het verhaal, de worldbuilding en de characters zo bizar goed geschreven zijn. Letterlijk een van de beste verhalen die ik ooit las (en daarnaast ook een van de beste series die ik ooit zag). Lijkt me top om daar met die mensen te viben. Probleem is dat mijn leven dan ongetwijfeld extreem kut, traumatisch en tragisch zou zijn, dus misschien moet ik hier even iets langer over nadenken. 🤡
9-12-2022 In welk boek zou jij de hoofdpersoon willen zijn?
Ik ben vernoemd naar de hoofdpersoon uit de Vincie-trilogie van Leni Saris maar ik vind dat zoooooo'n kutboek (ik heb alleen de eerste pagina's van de eerste gelezen, ik kom er gewoon echt niet doorheen. Vincie de schrik van het dorp, jaja).
Als ik wel een hoofdpersoon uit een boek zou kunnen zijn... hmmmmm, dan misschien uit het boek Verstrikt van Mel Wallis de Vries.
so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly