Waar word jij blij van?
Deel iets positiefs met je mede-Q'ers!
Het kan een leuk nieuwtje zijn, een feitje, iets wat je vandaag hebt meegemaakt wat leuk was.. het maakt niet uit!
Ik heb net online SkipBo en Among Us gespeeld met iemand die ik al een tijd niet gesproken had, en ik heb drie van de vijf SkipBo-potjes gewonnen en we hebben ook het potje Among Us gewonnen 💪
so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly
In mijn eentje auto rijden. Het geeft vrijheid en meezingen met muziek in de auto is fun. Misschien moet ik een volgende keer wel niet de spits uitzoeken als tijdstip om te rijden.
If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn
Op Q-music (de andere Q waar ik in mijn tienertijd verliefd op ben geworden al was ik misschien al fan van Q-music voordat ik van het bestaan van Quizlet af wist) is nu de Q top 1000 (ook wel 'de lijst van je leven') bezig EN IK GA HIER ZO GOED OP, ik vind het zo fijn al die nummers terug te horen en al die 'ooooooh ja!' momenten te hebben!
so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly
Van veel, trust me.
Mijn bed, mijn zachte jas, mijn nesteldeken, mijn seksuele fantasie, weekend en niks hoeven doen, van m'n contractverlenging en de paar uur die ik erbij krijg.
Ik word vrolijk van mijn nieuwe instagramaccount waarvoor ik het idee kreeg toen ik bedacht een bepaalde foto van Serena (ja die van The Handmaid's Tale waar mijn Q-profiel helemaal op gebaseerd is) na te gaan maken. Na het maken van die foto heb ik namelijk nog veel meer foto's gemaakt en heb ik besloten om er een heel instagramaccount aan te aan wijden. Ik heb een paar dagen geleden het account aangemaakt en ik zal mijn eerste foto gaan plaatsen op 1 december, dus ik ben nu bezig met het werven van volgers (Wees niet bang, ik zal geen ongevraagde promo gaan voeren hier en iedereen gaan vragen om me te gaan volgen, tenzij iemand dat graag zou willen natuurlijk!)Ik ben echt heeel excited voor 1 december dus!! (Oh ja en ook omdat we dan weer mogen stemmen voor de Top 2000, waar ik al het hele jaar naar uitkijk, dus daar word ik ook nog vrolijk van!)