Hier is hij weer, terug van weggeweest, de officiële nieuwsbrief! In dit topic worden enkele creaties in de schijnwerpers gezet. Ook hebben we een nieuw onderdeel 'goed nieuws/statistieken'. Dankzij de aanpassingen van RJ en de actieve users gaat het steeds beter met Q en dat laten ook de cijfers zien!
539% meer aanmeldingen (nieuwe leden) deze week tov een maand geleden
pagina's van Q zijn 49% sneller geladen deze week tov een maand geleden
er zijn door een nieuw systeem inmiddels 10240 niet langer werkende plaatjes in quiz uitkomsten opgeschoond
Creatie door ProngsPotter
Het gevoel, alsof je in een kleine ruimte zit opgesloten. Je hebt net genoeg ruimte om in en uit te ademen, in totale duisternis. Misschien vraag je je af wat je hier doet en hoe je hier gekomen bent, maar blijft een antwoord uit. Tot de ruimte krimpt. De doos van meedogenloos staal zich samen trekt en er niets is dat je kan doen, behalve je eigen dood in de ogen kijken. |
Klik hier om verder te lezen.
Creatie door Koen91
Wil jij weten wie of wat je in je vorig leven was? Dan moet je snel een paar vraagjes beantwoorden!
Creatie door Jaspernator
Het is laat op de avond. Ik loop wat rond zonder enig plan. Plotseling loopt er een jonge vrouw mijn kant op. Zij vraagt of ik wat geld missen kan. Voordat ik met nee wil antwoorden kijk ik haar eens goed aan en plots herken ik haar. Deze jonge vrouw zat jarenlang bij mij in de klas.
Lees hier verder.
Creatie door ProngsPotter
Creatie door Slughorn
Het scheppen van de ultieme mens.
Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.
[ bericht aangepast op 2 nov 2022 - 9:33 ]
Moonlight drowns out all but the brightest stars. - Tolkien