• In het kader van 'meer topics maken om leven in Q te blazen'

    Hallo allemaal!
    NaNoWriMo staat binnenkort weer voor de deur en ik vroeg me af of er Q'ers zijn die dit jaar meedoen?

    Voor degenen die niet weten wat NaNo is:
    NaNoWriMo staat voor National Novel Writing month en is bedacht door Chris Baty in 1999. De uitdaging is om in november een boek te schrijven van minimaal 50.000 woorden. Dit komt neer op 1.667 woorden per dag voor 30 dagen. Je houdt je proces bij op de officiële NaNoWriMo-site: https://nanowrimo.org/

    Als er genoeg users zijn die meedoen, vorm ik dit topic om tot het officiële hype-elkaar-op-voor-NaNo-topic dus fingers crossed!

    [ bericht aangepast op 26 okt 2022 - 12:08 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Yasss, nog zo'n 6,3K en dan ben ik er. Het zal wel niet voor dit weekend zijn, vrees ik.

    Top gedaan btw! Ben je gewoon verder aan het schrijven aan je 50K-verhaal?

    [ bericht aangepast op 26 nov 2022 - 17:36 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Oooohh maar dan komen jullie wel heel dicht bij die 50K!! Voor het einde van de maand moet te doen zijn toch?

    Frodo schreef:
    Top gedaan btw! Ben je gewoon verder aan het schrijven aan je 50K-verhaal?

    Thanks! En yepp haha, het verhaal is nog niet af dus ik ga lekker verder :'D

    [ bericht aangepast op 26 nov 2022 - 17:37 ]


    Dramatic

    Wat ontzettend goed Renna! Gefeliciteerd! Wat moet dat een heerlijk gevoel zijn.

    Frodo, oehh almost there!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik zit nu op een punt in het verhaal waar ik letterlijk m'n hele groep protagonisten zou kunnen laten doodgaan :'D its so tempting to kill them all (en heel erg passend bij het originele verhaal waar de fic een fanfic van is whoops)
    Someone stop me.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Ik zit nu op een punt in het verhaal waar ik letterlijk m'n hele groep protagonisten zou kunnen laten doodgaan :'D its so tempting to kill them all (en heel erg passend bij het originele verhaal waar de fic een fanfic van is whoops)
    Someone stop me.


    Oohh girl, you posted this at the wrong time, cos now I'm seeing it.
    ehehehe.
    ehehhehee.

    go for it. Kill 'm all. Als het zelfs passend is bij het originele verhaal, wat houdt je tegen? :333
    oke misschien dat je nog 10K moet, maarrr dat kan evt ook 10K aan een ander verhaal zijn? (pirate)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Hahaha niet helpend :'D wat me tegen houdt? De reacties van de mensen op ao3 😂

    En ach, doodgaan in 10k kan ook hoor. Make it slow and painful 😈


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Hahaha niet helpend :'D wat me tegen houdt? De reacties van de mensen op ao3 😂

    En ach, doodgaan in 10k kan ook hoor. Make it slow and painful 😈

    Ah joh als je lezers weten uit welk fandom het komt dan zouden ze daarop voorbereid moeten zijn, toch? Lezen op eigen risico :'D
    Of wat dacht je van de helft van de groep laten sneuvelen? Stuur de andere helft zwaargehavend en met een flinke dosis survivor's guilt op weg voor de rest van het avontuur, wat ze uiteindelijk wel of niet zullen overleven? 😇


    Dramatic

    Schrijvers zijn zo sadistisch. I love it.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    ... I did something.

    Gonna blame Froukje though :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Hahaha niet helpend :'D wat me tegen houdt? De reacties van de mensen op ao3 😂

    En ach, doodgaan in 10k kan ook hoor. Make it slow and painful 😈


    I LIKE YOUR SPIRIT


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Necessity schreef:
    ... I did something.

    Gonna blame Froukje though :')

    (banana)(banana)(banana)



    well done, my young padawan (cop)

    [ bericht aangepast op 26 nov 2022 - 22:19 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Necessity schreef:
    ... I did something.

    Gonna blame Froukje though :')

    Ehehehehehehehe I smell readers' tears


    Dramatic

    I'm in love met de eindalinea though. Ineens viel alles op z'n plek (en kan het middenstuk dus nog wel een editronde straks gebruiken whoops). Nu de laatste 7.2k gebruiken om naar die laatste alinea toe te schrijven haha want daar mist nog een stukje.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Weet iemand toevallig hoe (en of) je het doel van je project kan veranderen?


    [ heaven knows ]

    *Doet een overwinningsdansje* Ik heb net m'n moeilijke scene afgerond geloof ik😱 Zit atm op 45.6K, ik heb ergens de ambitie om in één keer door proberen te sprinten naar de 50 vandaag, maar idk hoe dat zal gaan lol

    @Bes: hoe is het goede leven?? Please do tellll, met wist-je-dat-jes, reisverslagen, wat je leuk vindt, ben heull benieuwd namelijk, ehehehee *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.