• Idee 1:
    dereen in Saint Breward* kent het verhaal van Mary Finnemore*. Jaren geleden vechtte er 2 jongens voor haar en een paar weken later werden hun lijken teruggevonden. Ook verdween Mary Finnemore, spoorloos.

    Jaren later gaat een jongen met de naam Bill/Tom/Gustav/Georg, opzoek naar z'n hond die hij is kwijtgespeeld toen hij ermee ging wandelen. Th bestaat dus wél ^^ Plots begint het hevig te regenen en verlicht een bliksemschicht de hele hemel. Gerommel komt uit de wolken en plots ziet de jongen een bloedmooi meisje by hem staan. Ze lijkt als 2 druppels water op Mary Finnemore. Geheimen moeten ontrafeld worden. Een gevaarlijke tocht staat hem en het meisje te doen. Keren ze ooit nog terug. En nog dé belangrijkste vraag: Wat zullen de fans van Tokio Hotel doen die helemaal overstuur zijn door de verwijning van 1 van de leden?


    Of
    idee 2:
    Met een duim, strijk ik langzaam over mijn okergele ketting. Het koordje is al voor de 4de keer vervangen, maar de ketting gaat dan ook al jaren mee. Met snelle passen loop ik door Sidney heen, naar huis, lekker voor de warme kachel zitten.Ik blaas in mijn handen om ze weer een beetje warmer te krijgen.

    Ik puf, ik zweet, ik hap naar een beetje lucht. Het is snikheet, terwijl ik door Berlijn heen strompel, pak ik mijn ketting vast. Voel puntjes prikken in mijn handpalm, loop verder, op naar de airco in de studio.

    Wat deze twee personen niet weten, is dat hun kettingen een geheel vormen,.^^


    Welke?!^^
    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik vind dit van jouw beter eigenlijk ^_^

    Idee 2 xD


    We can only learn to love by loving.

    Ik denk de 2e. Maar apart hoe jullie dat hebben opgedeeld x3 ik zou Sidney stervensheet doen en Berlijn met een ijskoude gure wind en sneeuw x3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Niet zeggen welke van mij is hoor, anders gaan ze niet eerlijk kiezne.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Nee, doe ik niet, ik vind gewoon 2 de beste ^_^ 1 Is ook goed heur =D

    1 is het leukst


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    1


    I need you like a heart needs a beat

    2e aap :33

    Het 2de...


    Maar eigenlijk is dit zo raar, als ik mijn eigen naam zie staan :P


    everything you imagined, and more...

    2de!


    Life is hard and then we die