8.
@ ProngsPotter — Oeh, kaneelbroodjes, that does sound delicious! Ik hoop dat, dat het ook was hahaha. Those cinnamonbuns, oh, one of the few kryptonite I have. Do send me one if there’d ever be any leftovers. Alsjeblieft dankjewel, ha.
En dat maandje weg lijkt me wel lekker om te doen. Je even terugtrekken uit human society, of tot zoverre, en je simpelweg te richten op het schrijven en een leuke tijd met een vriendin te spenderen. Veel plezier gewenst! Hebben jullie dat weleens eerder gedaan?
. . . je beschrijft mijn hele kledingkast. Driekwart, als het niet meer is, bestaat enkel uit zwart. En dat is inderdaad een meevaller, fijn dat je er geen nare opmerkingen op die manier over hebt gehad en dat je van het familiefeest kon genieten zonder te stressen. Nu ben ik lichtelijk benieuwd naar die outfit. 👀
@ SPICA — Dat is niet de bedoeling. Wat ontzettend jammer, zeg! Zo te lezen had jij ook een meevallertje, zulke momenten kunnen echt helpen om het moraal weer een beetje omhoog te krikken, zeker als je er al doorheen zat. Adventkalender? Now we talking! Hoe ziet het eruit? Kerstboom? Sinterklaas? Something else entirely? 
[ I will always love you ]