hel help
mijn lieve vriend zit aan de andere kant van de oceaan .
ik mis hem ontzettend en mail en bel enzo wel veel maar ik blijf verdriet hbben wie kan me helpen?
We're all going to hell, might as well enjoy the ride.
Je zult verdriet blijven hebben, dat is logisch, je houd van hem. Veel met vrienden afspreken en afleiding zoeken. Sterkte!
Het is trouwens Manhattan maar dat terzijde
Afleiding zoeken idd :]
Ik had twee dagen verkering voordat ik 6 weken naar de Filippijnen ging. En natuurlijk elkaar een dikke knuffel geven zodra ik terug was ^^
k zou eigenlijk echt niet weten wat je nog meer kunt doen dan bellen en mailen, je kan misschien een echte brief schrijven met pen en papier, das wat meer persoonlijk.
maar anders zou ik het echt niet weten, sorry
Als je de smaak van liefde eenmaal te pakken krijgt <3
proleem hij komt nooooooooooit meer trug en hij is een playboy typen ik weet niet of ik het beter uit kan maken
Tsja, dat is duidelijk genoeg. MOVE ON GIRL! je kan je niet aan een jongen vastklampen aan de andere kant van de wereld die je waarschijnlijk nooit meer zien, en er nog andere vriendinnetjes op na houd.
Hoop dat je er wat aan hebt x]
Ik wil wel met hem ruilen
Ben al mijn hele leven aan het zagen om daar heen te gaan , maar ze willen niet, alleen maar om mijn zus.
--'
Maar emh ik denk dat je het beter uit maakt, als hij niet emer terug komt en hij is een player, kan je het vergeten. Zoek een andere jongen en probeer hem uit je hoofd te zetten, zou ik zeggen ^^
Ik ben echt stikjaloers op die gast Ik wil echt naar de VS.