• Tnxs als je hierso ff moeite wilt doen, Maar ik weet dus geen leuke titel voor een Escape the fate Serie,

Alles is welkom en het heeft nog niet echt een inhoud dus alle titels zijn welkom!!

UPDATE:

INTRO: 6 meiden wonen samen in een huis in Duitsland, ze zijn Beste vriendinnen en 4 van de 6 meiden hebben band.
    hun Manager regelt snel een tour door heel Amerika zodat ze doorbreken, ze spelen vaak in voorprogramma's van Bekende artiesten en zo ook van Escape the Fate!, de Meiden zijn Dol Verliefd op de ETFLeden en doen er alles aan om hun Liefde voor zich te winnen, Maar wat als ze niet doorbreken met hun band en weer naar duitsland moeten terwijl ze met de Jongens hebben?

Kus(H)

Ice-cream Rockt more than you x3

Misschien ff zegge warover hy gaat :Y)

Oh may gay ik heb geen idee waar gaat het over? :3

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Ik zou toch wel een stukje inhoud gaan verzinnen, dat is ook makkelijker voor de bedenkers van een titel. Desnoods alleen een voorproefje, om ons op de goeie weg te helpen.

No growth of the heart is ever a waste

INTRO: 6 meiden wonen samen in een huis in Duitsland, ze zijn Beste vriendinnen en 4 van de 6 meiden hebben band.
    hun Manager regelt snel een tour door heel Amerika zodat ze doorbreken, ze spelen vaak in voorprogramma's van Bekende artiesten en zo ook van Escape the Fate!, de Meiden zijn Dol Verliefd op de ETFLeden en doen er alles aan om hun Liefde voor zich te winnen, Maar wat als ze niet doorbreken met hun band en weer naar duitsland moeten terwijl ze met de Jongens hebben?

Ahmm.
    Ik weet niet echt iets sorry :s

We Love Escape The Fate But We Must Go Back To Germany

Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

We Love Escape The Fate But We Must Go Back To Germany

die is wel SEXXI<33,

(...)

die is wel SEXXI<33,

ThankYou xx

Zelfs de kleinste ster schittert in het donker