Als het even kan loop ik elke dag, maar het weer zit niet altijd mee, dus ik wissel mijn wandelingen af qua lengte en zelfs die afstanden wisselen nog wel eens haha - korte route van +5,5km, medium route van +8,5km, lange routes van +10km en +12,5km. Spendeer eigenlijk elke dag, grotendeels van mijn avonden, op discord waar ik in een super leuke server zit met mensen die ik ondertussen al ruim een jaar ken, waaronder mijn vriend.
School ligt wederom een beetje aan de zijkant, maar ik probeer elke week iets te doen en niet al te hogen doelen stellen waardoor mijn motivatie niet compleet wegzakt. Tot nu toe helpt het en ben ik goed op weg met alles van voorgaande jaren af te ronden en in te leveren - het gaat niet zo snel als ik had gehoopt, maar alles is beter dan het vorige schooljaar waar ik gewoon helemaal niks heb gedaan (':
Verder is mijn sociale leven een beetje meh, iedereen heeft het druk of zit met werk of heeft al plannen of woont te ver weg om even casual op en neer naartoe te reizen in 1 dag.
"Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO