• - Ik had dit al in de één op één topic gezet en toen keek ik naar de titel van dat topic en dacht ik dat het beter was om een apart topicje te maken. -

    Hallo!
    Ik twijfel een beetje of ik dit hier mag zetten of juist een apart topic moet maken...

    Ik ben op zoek naar een vast groepje mensen van max. 10 mensen om samen een rpg te schrijven. Ik wil (deels voor mezelf) de druk niet heel hoog leggen van "we moeten elke dag schrijven", dus 1 post per week is prima voor mij, maar dit kan natuurlijk ook nog overlegd worden.

    Onderwerpen die ik leuk vind zijn:
    - fantasy
    - superkrachten
    - actie
    - avontuur
    - geheime missies die de karakters maar net overleven
    - mysterie
    - dieven die op de gekste manieren weten te ontsnappen
    - verschillende soorten relaties opbouwen tussen de karakters
    - worldbuilding (interessante "omgeving" of "werelden" maken)

    Ik heb verder niet heel veel ervaring met rpg's. Graag goede communicatie, kan misschien wel via een platform in overleg. (Iedereen praat tegenwoordig over Discord, maar ik weet eigenlijk niet wat dat is, haha. En ik geef niet zo graag mijn telefoonnummer aan vreemden op het internet.)

    Groetjes!

    Hellooo

    Een groepje lijkt me wel leuk! Ik heb de laatste jaren alleen 1-op-1 roleplays gedaan, en ben eigenlijk wel nostalgisch naar de tijd van grote forums. Het zou leuk zijn om weer eens meerdere soorten contacten voor mijn karakters te hebben, want normaal speel ik vooral in koppeltjes. (Not like I don't like the romance, but still!) :p

    Geheime missies en dieven vind ik wel leuk -speelt James Bond theme- 😎
    Verder hou ook van dark academia, secret societies, cultists, sci-fi worldbuilding, enzo.
    Fantasy en superkrachten zijn normaal niet mijn ding, maar dan zou het afhangen van wat voor plot we kunnen verzinnen.

    Als je nog wat mensen vindt, wil ik wel meedoen. :)

    Selkie schreef:
    Hellooo

    Een groepje lijkt me wel leuk! Ik heb de laatste jaren alleen 1-op-1 roleplays gedaan, en ben eigenlijk wel nostalgisch naar de tijd van grote forums. Het zou leuk zijn om weer eens meerdere soorten contacten voor mijn karakters te hebben, want normaal speel ik vooral in koppeltjes. (Not like I don't like the romance, but still!) :p

    Geheime missies en dieven vind ik wel leuk -speelt James Bond theme- 😎
    Verder hou ook van dark academia, secret societies, cultists, sci-fi worldbuilding, enzo.
    Fantasy en superkrachten zijn normaal niet mijn ding, maar dan zou het afhangen van wat voor plot we kunnen verzinnen.

    Als je nog wat mensen vindt, wil ik wel meedoen. :)


    Hiii! (very happy)

    Ik ben al met twee mensen een begin van een orpg aan het maken. Het gaat een beetje over agenten die onderzoek doen naar Maffia organisatie en één van die agenten wordt gesnapt bij een undercover operatie en zit dus in de problemen en er komt vast nog veel meer drama bij. Ik weet niet of je dat ook leuk vindt?

    We overleggen in discord en posten in stories. Maar we zijn nog maar net begonnen met rollen maken, dus het is niet dat je midden in het verhaal valt, als je mee wilt doen.

    Groetjes!