Aesthetica schreef:
Hoihoi,
Misschien hebben jullie tips voor mij. Ik ben heel erg aan het twijfelen of ik mee wil doen of niet. Ik heb namelijk wel een heel duidelijke verhaallijn in mijn hoofd en eigenlijk alles al uitgedacht en ik ben er ook wel erg enthousiast over. Ik heb alleen nog nooit een verhaal geschreven (wel orpgs of rpgs). Mijn probleem is dus dat ik geen idee heb of het me wel zou lukken.. Überhaupt weet ik niet of ik wel de discipline heb om een verhaal af te schrijven, hoewel dit dan dus juist een mooie stok achter de deur is om het wel te doen.
Anyhow, mijn twijfel is of ik wel moet mee doen aan de wedstrijd, of misschien eerst gewoon maar eens een normaal verhaal schrijven hier. Wat zijn jullie gedachten hierover?
(Ik weet niet of dit wel in dit topic mag tho, maar nooit geschoten is altijd mis).
Hallo,
Ik heb ook nog nooit echt een heel verhaal geschreven. Wel vaker begonnen, maar nooit afgemaakt. Maar ik ben van plan mee te doen, ik heb ook al een plot en ben nu bezig met de karakters een beetje uit te werken. En ik denk zeker dat het meedoen kan helpen voor mijn motivatie om te schrijven.
Ik vraag me af of het een probleem is als het niet lukt? Volgens mij doen er vaak genoeg mensen mee, die uiteindelijk hun verhaal niet afkrijgen. Maar wie zegt dat dat erg is? Ik denk dat het juist erom gaat dat je er samen en alleen plezier in kan hebben. En misschien kan je er ook nog iets van leren.
Als je er enthousiast over bent zou ik lekker meedoen en zien waar je komt en wat je eruit kan halen, zelfs als je het niet helemaal afkrijgt of iets anders niet goed lukt.