• Haaii mensjesz,,ick w0u ff vragen of dit Rechtvaardig of Onrechtvaardig is,,Ick heb namelyk op de muur van de kleedkamer van de gymzaal Chariisa gesgreven en nu heb ik hele gr0te pr0blemen,,en z-0'n meisje heeft van alles d0orgelult aan de docenten,,dat ik alleen maar over SEKS praat enz0hw terwijl dat neit z0 is,,in nu zeggen ze op sg0ol dat ik Pyschopaat ben,,!!Is recht- of onrechtvaaridg??

    onrechtvaardig!!! da wijf moet dr verminkte kop houde!:O (k weet niej hoe ze dr uit zietxD) anyway ze heeft geen recht om dingen te zeggen die niet waar zijn!!! sla dr inelkaar zouk zeggen (A) off zeg et tegn je ouders


    anyway veel geluk en mijn reactie sloeg nergens op.


    dus lees aleen maar : veel geluk :')


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    eahgt wel thanxx,,mAaar ik wil die wyf wel slaan,,alleeen ze heeft een vette gewichtspr0bleem,,dus dat duf 'k dus niet,,en asl ik het tegen myn me0der vertel(myn ouder syn gescheide),,Dan kryg ik huissaerrest,,:(

    onrechtvaardig !!
    je mag niet zomaar dinge zeggen diej niet waar zijn.. maar wieweet doet ze het zelf wel en will ze niet allone zijn ofzow ?? xD
    annyways ik vind het onrechtvaardig en ikke ga nu slapen xD
    truste xD


    A Noble was Born in Chaos

    Awh dat is zielig voor jouw do joe want a koekie?
    Nouja het is ook wel een beetje fout dat je je naam in de kleedkamer op de muur schrijft maar wat heeft dat btw met dat seks temaken? ;o


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    N0uw dat snap ik dus niet,,en wat v0oral neit mag is dat ze een st0mme leerling die bitch gel0ven,,z0nder bewijs te hebbnn,,!!

    Ja idddd! WIJ PROTESTEREN MET BOMMEN&GEWEREN!!


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Op muren schrijven is niet toegestaan (moet je ook alleen maar doen als niemand of alleen je vriendinnen erbij zijn) maar nu het volgende: weten zij wel eens wat het woord psychopaat betekent? Een psychopaat is iemand die in koelen bloede, zonder spijtbetuiging in staat is iemand te vermoorden en als het aan mij ligt is zo'n beschuldiging wel erg zwaar. Wat dat seks betreft, daar kan ik niet over oordelen. Maar ik snap nu niet wat ze eraan heeft om dat te vertellen aan de docent; het is toch veel beter om dat aan jou te zeggen, recht op de man af. Daar hebben die docenten niks mee te maken >.<'


    No growth of the heart is ever a waste

    Onrechtvaardig!
    Wat is zij een bitch zeg >< Zeg gwn tegen je mentor of die leraren dat et niet waar is & dat jij het beter kan weten als zij. En dat je vooral GEEN psychopaat bent, want dat is volgens mij iets heel anders >.<

    Btw,, ik schryf ook op muren in wc's :Y)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik snap het niet helemaal. Wat heeft jou eigen naam op de muur te maken met seks? En waarom schrijf je dan ook je éigen naam op de muur? x'D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.