• Heej! Zoals jullie aan de titel kunnen zien had ik dus 'inspi' voor een nieuwe Quiz. Nu had ik twee ideeën en ik wilde vragen of jullie kunnen zeggen welke het best is, en welke jullie het liefst zouden lezen. Er komt GEEN TH in voor! Hieronder staan ze:
    {Idee 1}
    Titel: Bright Eyes
    Het leven van de zestienjarige Elaine loopt van zijn leien dakje. Haar cijfers op school zijn als die van een uitmuntende leerlinge, ze heeft lieve en zorgzame vrienden(innen) en een leuke vriend. Bovendien is ze erg populair, zonder ‘bitchy’ te zijn. Kortom: een meisje waar menigeen jaloers op kan zijn. Gedreven als ze is, wil ze er alles voor doen om haar droom te verwezenlijken: professioneel balletdanseres worden en meedansen in ‘Het Zwanenmeer’. Ze traint dag in, dag uit, maar haar plannen lijken door onverwacht en afgrijselijk nieuws in het water te vallen. Ze is namelijk ziek, ernstig ziek. Doktoren stellen vast dat ze neoplasma malignum heeft, ook wel kanker genoemd. Zal het haar lukken om zich hier doorheen te slaan en haar ziekte te overwinnen? En bovenal: zal ze ooit nog kunnen dansen?
    {Idee 2}
    Titel: She’d Walk a Thousand Miles
    De zestienjarige Alysha, of zoals vrienden(innen) haar noemen: Alys (spreek uit als Ellis), heeft het nooit goed met haar ouders kunnen vinden. Niet dat haar ouders niet hun best doen voor haar, eerder het tegenovergestelde, maar ze mist gewoon iets. Dingen als verbintenis, het hebben van dezelfde interesses, dezelfde ideeën etc. Ze lijkt gewoon niet op hen. Zowel haar innerlijk, als uiterlijk, verschilt een een hele wereld. Dit is misschien ook de reden waarom ze zo opstandig is en het niet erg goed gaat. Haar ouders blijven volhouden dat ze niet is geadopteerd en ze zonder beding wel hun kind móet zijn. Niets blijkt minder waar. Door een levensgevaarlijk ongeluk komt de waarheid aan het licht. Vanaf dat moment wil Alysha niets minder dan het vinden van haar échte ouders en familie. Alles, maar dan ook werkelijk alles, heeft ze hiervoor over. Zal ze hen vinden? En wat zal er gebeuren als haar familie ‘iets’ invloedrijker is als ze had gedacht?

    Willen jullie ook nog deze vraagjes beantwoorden van degene die je hebt gekozen(A):
    1. Is het origineel?
    2. Wat vinden jullie van de titel?
    3. Zou je hem ook echt willen lezen?
    Alvast bedankt!
    xxx B(K)


    Idee 1: 2
    Idee 2: 0


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    1) Jaaah zeker Belinda:D
    2) Suppah
    3) Ik zou echt niet weten waarom niet.

    En Idee: echt ik zou niet kunnen kiezen, maar als het dan echt moet de 1ste.


    everything you imagined, and more...

    Hmm. Ik ga voor de eerste, hij sprak mij aan!
    1. Is het origineel?
    De ziekte niet, maar het verhaal erom heen wel!
    2. Wat vinden jullie van de titel?
    Goed!
    3. Zou je hem ook echt willen lezen?
    Tüurlijk! <3

    i like them both x3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Okee, al 2 voor nr 1 xD Nog meer mensjes?


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Nobody? :O


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle