• Hoi allemaal,

    Ik wilde dit zo graag even met jullie delen omdat ik ontzettend trots ben.
    Ik loop mijn gehele leven al rond op scouting en ben momenteel dan ook leiding. Vorig jaar ben ik na veel twijfelen en denken het Gilwell avontuur aan gegaan. (een ontwikkelingskamp) Dit is onwijs goed bevallen, nieuwe vrienden, andere inzichten maar ik merk dat ik als persoon onwijs ben gegroeid.

    Momenteel zit ik in een fase om wellicht te stoppen op scouting en ging ik op zoek naar alvast nieuwe toffe activiteiten en ja hoor hij is gevonden. De Scouts Wereld Jamboree 2023 in Korea!

    Dit is voor mij een mega stap. Ik ben nu 1 x zonder ouders op vakantie geweest en dat was met mijn scoutingvrienden in Duitsland. Korea is dus wel even andere koek. Daarnaast ga ik dan weer met mensen op stap die ik niet ken. Er zijn een hoop voorbereidingen en kampen om elkaar te leren kennen. Nu weet ik dat 2 vrienden van de Gilwell ook mee gaan.

    Ik ben gewoon zo ontzettend trots op mijzelf dat ik dit gewoon nu al aan durf te gaan als lang termijn plan.

    Wanneer en waarvoor was jij laatst trots op jezelf?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wauw, wat een grote stap! Daar mag je ook zeker heel trots op zijn. Ik denk dan ook dat het echt een hele bijzondere en leerzame ervaring voor je gaat zijn. Ik vind het echt heel stoer van je dat je deze stap gewoon gaat nemen!

    En pfoe, ik zou willen dat ik vaker trots op mezelf zou kunnen zijn. Maar wat vrij recent gebeurde is dat ik voor mezelf opgekomen was toen ik werd afgescheept bij een autogarage. Het gaf me zoveel stress en spanning maar toch bleef ik doorvechten en heb ik mijn gelijk gekregen (en mijn geld terug gekregen hehe).


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    RED3 schreef:
    Wauw, wat een grote stap! Daar mag je ook zeker heel trots op zijn. Ik denk dan ook dat het echt een hele bijzondere en leerzame ervaring voor je gaat zijn. Ik vind het echt heel stoer van je dat je deze stap gewoon gaat nemen!

    En pfoe, ik zou willen dat ik vaker trots op mezelf zou kunnen zijn. Maar wat vrij recent gebeurde is dat ik voor mezelf opgekomen was toen ik werd afgescheept bij een autogarage. Het gaf me zoveel stress en spanning maar toch bleef ik doorvechten en heb ik mijn gelijk gekregen (en mijn geld terug gekregen hehe).


    Dankjewel, ik ben inderdaad onwijs trots op mijzelf. Ik denk ook dat het heel leerzaam en een bijzondere ervaring die mijn hele leven bij gaat blijven.

    Dat is onwijs goed! Het zijn vaak juist de kleine dingen waar we trots op moeten zijn maar die we niet zien.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wow, dat is echt even andere koek. Wat super gaaf zeg! En terecht dat je trots bent:)

    Ik ben er trots op dat ik meer in ben gaan zien dat vriendschappen kunnen veranderen, dat bepaalde mensen nu niet zo goed meer bij me passen als voorheen en dat het oké is (en soms zelfs goed) om iemand los te laten (dit nu daadwerkelijk nog doen, is een ander verhaal haha..).


    There is nothing more badass than being yourself

    Omg, ik ben zo jaloers op je dat je van plan bent om naar Korea te gaan! Het is een hele andere cultuur, dus je gaat zeker het verschil merken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Shangela schreef:
    Omg, ik ben zo jaloers op je dat je van plan bent om naar Korea te gaan! Het is een hele andere cultuur, dus je gaat zeker het verschil merken.


    Ik denk dat dat dus wel mee valt. Je leeft behoorlijk in een bubbel en echt op het kampterrein wat immens groot is dus Korea zelf zal ik niet echt zien.

    Nu heeft backpacken en dit soort landen mij nooit getrokken al vind ik het wel onwijs gaaf erheen te gaan. K twijfelde even om kids te gaan begeleiden maar dat is incl. Voorreis en dat zie ik daar niet zo zitten. Als het net als afgelopen keer Amerika was geweest had ik het wel overwogen want New York leek me wel gaaf om eens te zien


    Change is for weirdos ~ Niall Horan