• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Ben je klaar met deze sociale isolatie? Wil je dolgraag weer uit eten? Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je goed? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    I'm tired, hungry, can't concentrate and can barely stand up straight. I'm so done with it and not even getting results. Wtf is the point.


    Guardian of the Eastern Gate

    Funny.


    You love me? You show me. You don’t fucking hurt me.

    I’m so done.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2020 - 22:52 ]


    Oke het ging de afgelopen weken echt wel goed (behalve die scriptie) maar vandaag was gewoon.. bleh. I want to meet him and see him so so so bad you have no idea


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Yay voor gedoe met een van mijn goede vrienden, en voor nog steeds geen reactie hebben op mijn bericht naar iemand van musicalles waarmee ik vrienden begon te worden..

    Gelukkig heb ik wel nu Glee-dates elke zaterdag. Die zijn awesome en helpend. (: (H)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Euhm, oops, het was niet de bedoeling dat ik pas om half 4 naar bed ging.
    En waarom werd ik gister elke keer emotioneel als ik over hem begon? Jeez. Ik voel me ook gewoon heel fijn in zijn bijzin of als ik met hem bel, en ik mis hem nu heel erg, maar dit helpt echt niet om over hem heen te komen.


    Stenenlikker

    Zodra we weer met het OV mogen, kom ik echt meteen iedereen zijn kant op. Ben zo klaar met deze hele social distancing.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Internally screaming right now.

    lmao isen bout to mcfucking die


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Een manager op het werk deed echt super onredelijk tegen me en werd boos om niets. Ik heb van me afgebeten op een nette, volwassen manier en ik ben best trots op mezelf. Hij bood iets later zijn excuses aan.

    Verder heb ik de laatste tijd zo weinig concentratie op het werk.. Het is zo vermoeiend en ergens ook erg verwarrend allemaal.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2020 - 22:07 ]


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Wow


    Mhm?

    Nice. 1 person cared. Great. I must be such a fun person.


    Mhm?

    i should NOT have said that


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik ben zooo blij dat ik de 10 000 woorden heb aangetikt en wil zo graag verder schrijven, maar tegelijk stel ik uit (onbewust) altijd uit....


    The soul needs autumn.

    Zoveel mensen op reddit blij gemaakt met fossielen en DIYs, voelt best wel goed!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO