CIeverness schreef:
Ik spreek geen woord frans dus ja, ik wilde nog een disclaimer plaatsen maar dat is er even bij ingeschoten dus bij deze! Het klopt waarschijnlijk van geen kant, maar ik zou het je niet kunnen zeggen hahaha. Dus ook voor in de toekomst — SORRY.
Ja, ik kan dus ook geen zinnen vertalen van het Nederlands naar het Frans, maar omgekeerd wel een beetje (Leve het Vlaamse schoolsysteem, right). En ik lig soms echt dicht, haha. Ik vind het op zich niet erg, hoor, zeker omdat je er gewoon bijzet wat je bedoelt (:
Deze twee sites zijn wel een stukje beter dan Google Translate, mocht het je interesseren: www.reverso.net en www.deepl.com
Ze zijn niet perfect, maar zeker de eerste laat je voorbeeldzinnen zien en dergelijke ^^
Nu, ik vroeg het meer uit nieuwsgierigheid en om dit eventjes aan te bieden: voel je dus zeker niet verplicht of zo. Google translate that shit als je wil (: Maar ik moest het echt even navragen, want als ik het zelf terug vertaal naar het Nederlands (mijn Frans is ook geen kanjer hoor) is het echt grappig, haha.
Mijn brein breint zoals het breint.